  • 21. Data: 2017-03-15 20:13:36
    Temat: Re: (Troche NTG) Krzywy telewizor
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 15 Mar 2017 15:13:02 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ale jak tu szybko zmienic kanal z 4 na 11, potem na 33, potem na
    23,
    > potem znow na 4 ?

    Od kanałów jest pilot tunera a nie tv. Jak ktoś chce w tv zmieniać to
    wyświetla sobie wirtualną klawiaturę numeryczną na ekranie i wciska
    tym od tv.

    --
    Marek

  • 22. Data: 2017-03-15 20:17:37
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 15 Mar 2017 16:11:30 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Moze to i prawda, ze kazdy ma jakis dekoder, a telewizor jest juz
    > tylko monitorem.

    Wszystkie wyższe modele samsunga elektronikę mają już w pudełku obok,
    ekran jest już tylko monitorem. Podobno w przyszłości nie będzie się
    wymieniac całego tv (ekranu) ale tylko ten mediabox czy jak tu tam
    nazywają.

    --
    Marek

  • 23. Data: 2017-03-15 20:20:36
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 15 Mar 2017 07:42:38 -0700 (PDT), Kris <k...@g...com>
    wrote:
    > Mnie to generalnie rybka bo nie jestem telefanem. Teściu chiał kr

    Przyszłość telewizji to YT a nie klasyczna telewizja.

    > Prawe mówiąc nie mam pojęcia. Z pół godziny w r?

    No jak nie wiesz, czy machając pilotem biega wskaźnik po ekranie czy
    nie?

    --
    Marek

  • 24. Data: 2017-03-15 20:23:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    On Wed, 15 Mar 2017 07:42:38 -0700 (PDT), Kris <k...@g...com>

    >Przyszłość telewizji to YT a nie klasyczna telewizja.

    Moze. Ale i tak na wielkim telewizorze na scianie - niekoniecznie
    zakrzywionym :-)

    J.

  • 25. Data: 2017-03-15 21:03:03
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Dołożę swoje trzy grosze, chociaż nie oglądam i nie mam krzywego TV...
    Ale - za moim skromnym doświadczeniem idąc stawiałbym raczej na to, że
    sprzedawca niekoniecznie idzie za korzyścią klienta.
    Jak ktoś już napisał - może reklamować to co gorzej schodzi, czego jest
    dużo, z czego ma lepszą prowizję jeżeli ma...

    Ale z drugiej strony, gdyby mnie zmuszali do kupowania TV, to bałbym
    się, że taki krzywy to już z lekkiego kąta będzie dziwnie wyglądał.
    Imo to jest taki bardziej chłyt materkingowy, to całe skrzywienie...

  • 26. Data: 2017-03-15 22:33:18
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Moze. Ale i tak na wielkim telewizorze na scianie - niekoniecznie
    > zakrzywionym :-)

    E tam, ja mam projektor - byl uszkodzony i mial byc do utylizacji, wiec
    wzialem go i naprawilem za jakies 100 zl. Wtedy nie wydalbym 3 tys. na
    projektor, szkoda byloby mi kasy. Teraz, wiedzac juz jak to smakuje,
    wydalbym.

    --
    http://www.chmurka.net/

  • 27. Data: 2017-03-15 22:35:50
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:

    > Ja mam w złącze CI+ w telewizorze włożony moduł deszyfrujący z UPC.

    Mozna taki normalnie kupic / dostac z UPC?

    --
    http://www.chmurka.net/

  • 28. Data: 2017-03-15 22:54:11
    Od: kasik <k...@s...pl>

    > Mozna taki normalnie kupic / dostac z UPC?

    Można dostać, zarówno w UPC jak i w MM (przynajmniej w Trójmieście).

    kasik

  • 29. Data: 2017-03-15 23:23:31
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości

    > Mozna taki normalnie kupic / dostac z UPC?

    Bez problemu, od kilku lat jest taka możliwość. Dostaje się do użytkowania
    moduł z włożoną kartą, po rozwiązaniu umowy, trzeba go zwrócić.

    https://www.upc.pl/telewizja/poznaj-telewizje-upc/up
    c-mediamodul-ci-plus/

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 30. Data: 2017-03-15 23:49:41
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 15.03.2017 o 20:13 Marek <f...@f...com> pisze:

    > Od kanałów jest pilot tunera a nie tv.

    Jak jest osobny tuner to pilota od tv się prawie nie używa więc jego
    ergonomia jest bez znaczenia.

    --
    SW3
    ----