  • 31. Data: 2018-04-14 00:42:05
    Temat: Re: Trochę nietypowo, skuter potrzebny od zaraz :)
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Ty jakis strachliwy musieć być
    > Jak o Smarta pytałem to tez mądrzyłes się że bys się bał jeżdzic;)

    No bo ja już stateczny pan 50+;-)
    2 razy w życiu miałem dzwona. Widziałem, gdzie się kończył po tym mój
    samochód. W smarcie nie miałbym juz swoich zgrabnych nóżek. Na skuterze
    w I wypadku bym nie żył, w II byłbym sparaliżowany.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 32. Data: 2018-04-14 06:43:28
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14-04-2018 o 00:14, kk pisze:

    > Jakkolwiek żartowałem to:
    > 1. na pewno bezpieczniej jest w Twizy niż skuterem
    > 2. wersja 45 jest chyba tak jak skuterami
    > 3. używane Twizy da się kupić za dyszkę

    Z aku czy bez?
    Jaki koszt wynajmu?
    I ile kosztuje OC? ;-)

  • 33. Data: 2018-04-14 06:56:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 13 kwietnia 2018 22:59:00 UTC+2 użytkownik Irek.N. napisał:
    > Już jest, ale na razie kierowniczka bez PJ!

    Dlatego podlinkowałem auta nie wymagajace PJ

  • 34. Data: 2018-04-14 08:44:37
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-04-13 o 14:34, l...@g...com pisze:

    > Piaggio Liberty z 2012 roku, około 15 kkm nalotu i żadnych problemów poza regularną
    konserwacją.

    > Podstawą wygodnej, bezpiecznej i komfortowej jazdy są duże koła (nie patrz na żadne
    chińczyki na małych kółkach z grubaśnymi oponami) - jak kobitka zaliczy dziurę, to
    przynajmniej ma szanse, że jej kierownicy z rąk nie wyrwie i szlifa nie zaliczy ;-)

    > Wszystko oczywiście w granicach rozsądku ;-)
    >

    > No i blokadę z 50 ccm zdjąć, żeby drogi nie blokowała :P

    To co robisz, to się nazywa podżeganie do przestępstwa i jest karalne.

    Jeżeli ktoś chce jeździć na motocyklu, to może to robić i nie musi łamać
    w tym celu prawa.
    Wystarczy zdać egzamin kat. A.

  • 35. Data: 2018-04-14 10:28:06
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2018-04-14 o 00:42, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Powitanko,
    > Na skuterze
    > w I wypadku bym nie żył, w II byłbym sparaliżowany.

    Drugiego już byś nie miał ;) W samochodzie jesteś statystycznie bardziej
    wypadkowy ;)

  • 36. Data: 2018-04-14 10:56:11
    Od: kk <k...@o...pl>

> [...]
    > samochód. W smarcie nie miałbym juz swoich zgrabnych nóżek. Na skuterze
    > w I wypadku bym nie żył, w II byłbym sparaliżowany.

    No przecież Smart ma klatkę i właśnie nie ma problemu nóżek. Jest
    kwestia udaru. Poszukaj sobie na YT albo gdzieś tam

  • 37. Data: 2018-04-14 11:00:24
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2018-04-14 o 10:56, kk pisze:

    > No przecież Smart ma klatkę i właśnie nie ma problemu nóżek. Jest
    > kwestia udaru. Poszukaj sobie na YT albo gdzieś tam

    No właśnie w razie uderzenia w ścianę ciało może i będzie w jednym
    kawałku, ale narządy wewnętrzne będą zmasakrowane. Jedyna nadzieja w
    takim samochodzie to że w razie grubszej kolizji przekoziołkuje i w ten
    sposób wytraci energię.

  • 38. Data: 2018-04-14 11:39:22
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-04-14 o 06:43, Cavallino pisze:

    > Z aku czy bez?
    > Jaki koszt wynajmu?
    > I ile kosztuje OC? ;-)

    Akumulator ... gość składa za 5 tys. więc bym nie demonizował. OC
    kosztuje więcej niż Seicento, ale grubo mniej niż Leaf. Poza tym to było
    z porównywarki, może naprawdę da się choćby w cenie Seicento. To dowodzi
    jak bezsensowna jest obowiązkowość OC.

  • 39. Data: 2018-04-14 12:08:05
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-04-14 o 11:00, spider pisze:

> [...]
    > kawałku, ale narządy wewnętrzne będą zmasakrowane. Jedyna nadzieja w
    > takim samochodzie to że w razie grubszej kolizji przekoziołkuje i w ten

    Rajdowe też mają i jakoś wszyscy kierowcy nie giną.

    Problem małego samochodu http://niusy.pl/@youtube.com/a0o
    Problem dużego samochodu http://niusy.pl/@youtube.com/a0p

  • 40. Data: 2018-04-14 13:39:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Apr 2018 10:28:06 +0200, spider napisał(a):

    > Drugiego już byś nie miał ;)
    > W samochodzie jesteś statystycznie bardziej wypadkowy ;)

    No nie, bo liczymy na samochod czy pojazd, a nie na obywatela :-)

    J.