  • 1. Data: 2012-06-01 17:21:54
    Temat: Trzy monitory do komputera?
    Od: "...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Witam.
    Potrzebuję (nie pytajcie dlaczego ani po co) podłączyć trzy monitory do
    komputera. W zasadzie na każdym z nich będzie wyświetlany ten sam obraz,
    czyli klonowanie obrazu.
    Karta graficzna to GeForce 9800GT, mająca trzy wyjścia na monitory. I tu
    zaczyna się oje gdybanie, normalnie monitor mam podpięty do wyjścia
    D-Sub/DVI-I. Ale jak podłączyć monitor pod wyjście HDMI?
    Są specjalne monitory? A może jakieś przejściówki HDMI/D-Sub?
    Doradźcie.
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    Stirlitz, co jest lepsze: radio czy gazeta? - zapytał podejrzliwie Mueller.
    - Gazeta, w radio nie zawiniesz śledzia - odparł spokojnie Stirlitz.

  • 2. Data: 2012-06-01 17:42:52
    Temat: Re: Trzy monitory do komputera?
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2012-06-01 17:21, ...:::WISKOLER:::... pisze:
    > Są specjalne monitory? A może jakieś przejściówki HDMI/D-Sub?

    może: hdmi/dvi(drut) + dvi/d-sub("kostka")

    albo

    http://tnij.org/qwmb

    tylko pojęcia zielonego nie mam jakiej jakości jest ten wynalazek.

    pozdr
    gadacz

  • 3. Data: 2012-06-01 17:52:22
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2012-06-01 17:21, ...:::WISKOLER:::... wrote:
    [.....]
    > Ale jak podłączyć monitor pod wyjście HDMI?
    > Są specjalne monitory? A może jakieś przejściówki HDMI/D-Sub?
    Np. za pomocą takiego kableka:
    http://www.allegro.pl/show_item.php?item=2361754925 lub takiej
    przejściówki
    http://allegro.pl/przejsciowka-adapter-hdmi-dvi-full
    -hd-1080p-gold-i2374252671.html.
    To przy założeniu, że jest to przeciętny współczesny monitor z wejściem
    DVI. Są też monitory które oprócz DVI mają także wejście/gniazdo HDMI. A
    jeśli monitor ma jedynie wejście analogowe (aka D-Sub) to wywal go na
    śmietnik.

  • 4. Data: 2012-06-01 18:04:48
    Od: "...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Dnia Fri, 01 Jun 2012 17:52:22 +0200, JDX napisał(a):

    > jeśli monitor ma jedynie wejście analogowe (aka D-Sub) to wywal go na
    > śmietnik.

    Jeden z monitorów musi pracować na D-Sub. Taki kabelek mam połozony, a
    odległość monitora od komputera jest dość znaczna i nie ma możliwości
    wymiany tego kabelka.

    Zastanawiam sie tylko czy karta graficzna obsłuży aż trzy monitory. Gdzieś
    czytałem że dwa to bez problemów, ale z trzema zaczynają się schody i
    trzeba zastosować replikatory, czy jak to się tam nazywa.
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    - Stirlitz, jesteście Żydem! - stwierdził nagle Müller, gdy standartenfurer
    opuszczał jego gabinet.
    - Nieprawda, jestem uczciwym Rosjaninem - dumnie odparł Stirlit

  • 5. Data: 2012-06-01 18:26:44
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2012-06-01 18:04, ...:::WISKOLER:::... wrote:
    [.....]
    > Jeden z monitorów musi pracować na D-Sub. Taki kabelek mam połozony, a
    > odległość monitora od komputera jest dość znaczna i nie ma możliwości
    > wymiany tego kabelka.
    To może podłącz go do wyjścia DVI karty przez przejściówkę DVI->DSUB.

    > Zastanawiam sie tylko czy karta graficzna obsłuży aż trzy monitory. Gdzieś
    > czytałem że dwa to bez problemów, ale z trzema zaczynają się schody i
    > trzeba zastosować replikatory, czy jak to się tam nazywa.
    Nie mam żadnych doświadczeń z tą kartą, ale jestem przekonany, że bez
    żadnych problemów obsłuży 3 monitory. A co do owych "replikatorów", to
    np. Matrox (być może i inni) kiedyś stosował w swoich kartach
    niestandardowe gniazda/wyjścia do których podłączało się kabel
    "rozdzielający sygnał" np. na 4xDVI. Z kolei w nowych kartach montują po
    prostu 4 wyjścia mini DisplayPort.

  • 6. Data: 2012-06-01 18:37:39
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2012-06-01 17:42, gadacz wrote:
    [.....]
    > http://tnij.org/qwmb
    >
    > tylko pojęcia zielonego nie mam jakiej jakości jest ten wynalazek.
    No ja też nie ma pojęcia i jest to dla mnie zupełna nowość. :-D I jakoś
    nie mogę sobie wyobrazić w jaki sposób miałoby to działać :-D IMO równie
    dobrze na tym kablu zamiast wtyku HDMI mógłby być mp. wtyk USB. :-D

  • 7. Data: 2012-06-01 20:03:39
    Od: "...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Dnia Fri, 01 Jun 2012 18:26:44 +0200, JDX napisał(a):

> [...]
    > niestandardowe gniazda/wyjścia do których podłączało się kabel
    > "rozdzielający sygnał" np. na 4xDVI. Z kolei w nowych kartach montują po

    Ok, dzięki.
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    Stirlitz szedł nocą przez las. Nagle zobaczył na drzewie świecące oczy.
    - Sowa - pomyślał Stirlitz.
    - Sam jesteś sowa - pomyślał Bormann.

  • 8. Data: 2012-06-01 21:26:11
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh> napisał w wiadomości
> [...]
    > D-Sub/DVI-I. Ale jak podłączyć monitor pod wyjście HDMI?
    > Są specjalne monitory? A może jakieś przejściówki HDMI/D-Sub?

    Są monitory z HDMI, ale także są i przejściówki, ale raczej nie na D-Sub ale
    na DVI.

  • 9. Data: 2012-06-02 09:17:43
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Fri, 1 Jun 2012 17:21:54 +0200, ...:::WISKOLER:::... napisał(a):

> [...]
    > D-Sub/DVI-I. Ale jak podłączyć monitor pod wyjście HDMI?
    > Są specjalne monitory? A może jakieś przejściówki HDMI/D-Sub?

    Są monitory. Są przejściówki. Są karty graficzne, które mają 3 wyjścia.
    GF9800 do tych kart nie należy. Ma 3 gniazdka, ale wyjścia ma tylko 2.

  • 10. Data: 2012-06-02 12:32:20
    Od: "...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Dnia Sat, 2 Jun 2012 09:17:43 +0200, Leszek K. napisał(a):

    > Są monitory. Są przejściówki. Są karty graficzne, które mają 3 wyjścia.
    > GF9800 do tych kart nie należy. Ma 3 gniazdka, ale wyjścia ma tylko 2.

    Czyli jak podłącze jeden monitor na D-SUB, drugi na DVI-I a trzeci na HDMI
    to obraz będę miał na dwóch?
    No to na których?
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    Stirlitz otrzymał telegram: "Jeśli nie zapłacicie za energię
    elektryczną, wyłączymy wam radiostację".