  • Data: 2017-02-07 22:20:30
    Temat: Re: Tulejka termokurczliwa
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.02.2017 o 20:43, 4...@g...com pisze:
    > a ja szukal bym nowego malaksera. Ale ja truskawki cukrem posypuje.
    Tak po prawdzie, to mam dwa takie malaksery (jeszcze made in France).
    Tym sposobem mam wszystkiego po 2 komplety ;-) z wyjątkiem wałka napędu.
    Najsłabszym ogniwem okazał się właśnie wałek do napędu tarcz do
    szatkowania. Model ten jest od ładnych paru lat nie produkowany, a 5
    stówek na nowy chiński sprzęt mi szkoda.
    Stanęło na tym, że kupię kawałek rurki nierdzewnej i zrobię łączenie
    starego z nowym na zewnątrz na kleju.
    Jacek