    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Tuning kotła CO
    Date: Fri, 3 Apr 2020 13:15:24 +0200

    Użytkownik "PeJot" napisał w wiadomości grup
    W dniu 03.04.2020 o 10:09, J.F. pisze:

    >Żadne tam non stop. Może 5% statystycznie w ciągu całego roku. Zimy

    A to juz zalezy co kto i jak grzeje.

    >ostatnio nijakie. To zdaje się rozbija całe obliczenia. Już bardziej
    >bym

    nie bedzie 13zl/mc, bedzie 9zl/rok.

    >się skłaniał do precyzyjnego doboru pompy do warunków w jakich
    >pracuje - to jest mieszkanie, wysokość tłoczenia prawie żadna. A i
    >kaloryferów niewiele.

    Nawet w wiezowcu woda na wlocie ma swoje cisnienie wynikle ze spadku,
    i wysokosc, czyli roznica cisnienia - znikowe.
    Za to opory przeplywu moga byc wieksze .

    >BTW: mój provider kWh przysłał mi rozliczenie za energię za 2019 rok.
    >Statystycznie wychodzi mi że ciągnę non stop 189 W. Jakoś mi się
    >odechciało oszczędzać.

    Za malo, za duzo ? Bo to juz przyzwoita kwota rocznie wychodzi.

    A mnie wkurza moj jalowy pobor, bo cos 30W wynosi i nie wiem na co ...

    J.