  • Data: 2017-09-20 13:46:09
    Temat: Re: Twardość
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    W dniu 2017-09-19 o 21:32, J.F. pisze:
    > [...]

    >One były użyte w części tematu związanego z twardością. Rowki
    >oczywiście innymi... ale nie do końca. Te frezy z łożyskiem chcę
    >kupić i odciąć mocowanie łożyska z tego powodu, że nie ma frezów z
    >częścią roboczą tak długą (50 mm) i średnicą roboczą (12,7) większa
    >od uchwytu (12). Przeważnie są równe i po ostrzeniu przy głębszych
    >obróbkach mocowanie trze o materiał.

    Az takie glebokie rowki robisz ?
    Moze nie bez powodu nie ma dluzszych - kwestia sztywnosci chocby .

    >To wyrzucanie do góry związane jest z pochyleniem ostrza. Jest tak
    >jak w normalnym wiertle, które wióry wali do góry i strzępi materiał
    >od góry.

    Tylko ze we frezie:
    -moze wyrzucac wiory na bok, nie musi do gory.
    -do transportu moze byc wewnetrza czesc spiralna, a ostrza moga byc
    inaczej pochylone :-)

    Przeciez nie Ty jeden masz taki problem :-)

    J.