  • Data: 2017-07-22 01:50:03
    Temat: Re: Twizy again
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 21 lipca 2017 20:03:41 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Fri, 21 Jul 2017 03:46:18 -0700 (PDT), s...@g...com

    > Haczyk jest standardowy -- Ty o globciu, ja o ludziach. Ludziach którzy
    > siętrują wzajemnie, a potem z wzajemnych, społecznych pieniędzy się leczą.
    > Nie ze swoich pieniędzy, tylko z pieniędzy innych.

    Ja nie o globciu.
    Ja o temacie skomplikowanym bo to o czym ty piszesz to trywialne.
    Palą aby było tanio.
    Nie żeby lubili tak. Nie żeby ktos sie czuł swojsko bo w piwnicy do pieca pcha
    plastik bo mu tak milej.

    Jak palą smieciami to dlatego ze taniej. Ale w praktyce to pyły nie są ze smieci a z
    węgla. I palenia od spodu.

    A to jest spowodowane cena kotłów z podajnikami albo tym ze mają źle dobrane
    sterowniki.

    Fajnie bylo by jakby tak nie było ale nie jest. To mozna naprawic. Starczy obnizyć
    akcyze na prąd i gaz. Wykombinować tańszy gaz od norwegów czy gruzinów czy
    amerykanów.
    I zapewnic ludzi że nie będzie podwyzki tych cen.

    Kiedys euforycznie ludzie kupowali kotły gazowe. Ale sporo było nieufnych w zamiary
    rządu. I ci nieufni zatryumfowali. Bo gaz podrożał.
    Nie ma co sie zżymać na te jednostki. Tak rzeźbia jak mogą.

    Paluchem trzeba pokazać na kolejno: SLD, AWS, PIS, PO i teraz znowu pis.

    Pozdrawiam bo tez mi miło w czystym siedzieć ale znam realia i w zime nie biegam bo
    zdrowia to mi nie daje...