-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-
media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
ada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Twizy crash test
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <paskvv$2kv$1@news.icm.edu.pl> <v...@4...net>
<paumna$6qi$2@node1.news.atman.pl>
Date: Sun, 15 Apr 2018 15:33:57 +0200
Message-ID: <c2mmzy8ahxgg.okvgshxqat6h$.dlg@40tude.net>
Lines: 30
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.64.40.32
X-Trace: 1523799245 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 657 89.64.40.32:26621
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2135
X-Received-Body-CRC: 774210716
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2629116
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sun, 15 Apr 2018 07:07:56 +0200, Shrek napisał(a):
> W dniu 14.04.2018 o 21:12, Tomasz Pyra pisze:
>
>> A ogólnie wygląda, że chyba mocno odkształciło się nadwozie w miejscu w
>> którym mocowane są u góry pasy bezpieczeństwo i wydaje się że przez to dość
>> słabo przytrzymały kierowcę.
>
> I w sumie całe szczęście, bo jakby miał pasy naciągnięte to by się w
> miejscu zatrzymał, a to niezdrowe.
Zawsze zdrowsze niż walnąć o elementy z przodu, bo wtedy nie dość że to
jest jeszcze bardziej zatrzymanie w miejscu, do tego jeszcze urazy związane
ze zderzeniem.
Tu właśnie zaciekawił mnie ten dodatkowy pas pod pachą - widać że jakaś
idea pójścia w stronę pasów 4-pkt temu przyświecała.
Mając możliwość konstrukcyjną mocowania obu pasów ramieniowych, moim
zdaniem to się aż prosi o to żeby zrobić bezwładnościowe pasy
czteropunktowe z centralną klamrą.
Do tego pirotechniczne napinacze i można się wtedy dużo bardziej w miejscu
zatrzymywać niż w klasycznych pasach 3 pkt.
> W sumie, to chyba na moto
> bezpieczniej - jak masz farta, to gdzieś polecisz i nie trafisz w
> latarnie ani inny samochód.
No zazwyczaj jednak walnie w to co było powodem tego nagłego zatrzymania.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
- Silnik Stirlinga - energia mechaniczna wytwarzana z ciepła bez dostarczania paliwa!
- Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- Elektryk przytarł podłogę
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
Najnowsze wątki
- 2024-05-07 Chess
- 2024-05-07 Do czego nadaje się QDockWidget z bibl. Qt?
- 2024-05-07 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-07 Warszawa => International freight forwarder <=
- 2024-05-07 Zielona Góra => Inżynier R&D Mechanik <=
- 2024-05-07 ministranci
- 2024-05-07 Warszawa => Manager Sprzedaży <=
- 2024-05-07 Białystok => Inżynier DevOps (projekt JP) <=
- 2024-05-07 Ulm => IT Systems Administrator and Customer Support Engineer <=
- 2024-05-07 Warszawa => Junior Frontend Developer <=
- 2024-05-07 Ulm => Integration & Test Engineer <=
- 2024-05-07 Warszawa => Business Systems Sales Representative <=
- 2024-05-07 Białystok => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-05-07 Białystok => React Native Developer <=
- 2024-05-07 Białystok => Technical Leader (Java Background) <=