eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTwizy crash test › Re: Twizy crash test
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Twizy crash test
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <paskvv$2kv$1@news.icm.edu.pl> <v...@4...net>
    <paumna$6qi$2@node1.news.atman.pl>
    Date: Sun, 15 Apr 2018 15:33:57 +0200
    Message-ID: <c2mmzy8ahxgg.okvgshxqat6h$.dlg@40tude.net>
    Lines: 30
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.64.40.32
    X-Trace: 1523799245 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 657 89.64.40.32:26621
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2135
    X-Received-Body-CRC: 774210716
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2629116
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 15 Apr 2018 07:07:56 +0200, Shrek napisał(a):

    > W dniu 14.04.2018 o 21:12, Tomasz Pyra pisze:
    >
    >> A ogólnie wygląda, że chyba mocno odkształciło się nadwozie w miejscu w
    >> którym mocowane są u góry pasy bezpieczeństwo i wydaje się że przez to dość
    >> słabo przytrzymały kierowcę.
    >
    > I w sumie całe szczęście, bo jakby miał pasy naciągnięte to by się w
    > miejscu zatrzymał, a to niezdrowe.

    Zawsze zdrowsze niż walnąć o elementy z przodu, bo wtedy nie dość że to
    jest jeszcze bardziej zatrzymanie w miejscu, do tego jeszcze urazy związane
    ze zderzeniem.

    Tu właśnie zaciekawił mnie ten dodatkowy pas pod pachą - widać że jakaś
    idea pójścia w stronę pasów 4-pkt temu przyświecała.

    Mając możliwość konstrukcyjną mocowania obu pasów ramieniowych, moim
    zdaniem to się aż prosi o to żeby zrobić bezwładnościowe pasy
    czteropunktowe z centralną klamrą.
    Do tego pirotechniczne napinacze i można się wtedy dużo bardziej w miejscu
    zatrzymywać niż w klasycznych pasach 3 pkt.


    > W sumie, to chyba na moto
    > bezpieczniej - jak masz farta, to gdzieś polecisz i nie trafisz w
    > latarnie ani inny samochód.

    No zazwyczaj jednak walnie w to co było powodem tego nagłego zatrzymania.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: