  • Data: 2014-08-26 19:06:31
    Temat: Re: Tworzenie panoram w pionowym kadrowaniu
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Am Dienstag, 26. August 2014 18:56:55 UTC+2 schrieb crazy bejbi:
> [...]
    adapter niezwykle lekki. sprawdza sie idealnie w roznych warunkach.

    > Ja w�a�nie g��wnie robi� panoramy w podr�ach lotniczych oraz pieszych
    >
    > po g�rach. Dlatego miniaturyzacja wagi jest wskazana.
    >

    > Wojtek
    >

    > --
    >
    > polecam solidny polski hosting:
    >
    > ========== www.smarthost.pl ===

    wlasnie o tym pisze.
    majac konkretny aparat , mozna ograniczyc rowniez ciezar glowicy przez dopasowanie na
    wymiar do okreslonego aparatu i obiektywu.
    stosowanie uniwersalnych fabrycznych glowic nie jest rzeczywiscie konieczne.
    moze byc lzej niz dla NN3.
    Fabryczne poniewaz sa przewidziane dla roznych systemow musze miec mozliwosc
    przestawienia wymiarow , a wiec tym samym sa ciezsze .
    A na monopodzie jest juz w ogole leciutko , choc wole jednak lekki trojnog.