eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaTypowe przyczyny nadmiernego grzania się układów pamięci i cpu? › Re: Typowe przyczyny nadmiernego grzania się układów pamięci i cpu?
  • Data: 2018-06-19 12:54:33
    Temat: Re: Typowe przyczyny nadmiernego grzania się układów pamięci i cpu?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:pg8ok8$1ea$...@d...me...
    >Natomiast oglądając górną połówkę szyny danych zauważyłem spore
    >kolizje na
    >bitach D16..D31.
    >Okazuje się, że procesor został błędnie skonfigurowany na 16-bitowy
    >tryb
    >dostępu do pamięci flash, tymczasem są tam dwie kostki, spięte
    >równolegle
    >do linii adresowych mające wspólne CE, OE i WE: jedna obsługuje dolną
    >połówkę danych, druga górną.

    >Niezaprogramowany "górny" scalak z kimś się tam mocuje na liniach
    >danych,
> [...]

    Jakos watpie, aby tak.
    Zapewne po prostu czyta kolejne 16-bit slowo, tylko wewnetrznie
    przestawia sobie dane na starsze bity.

    Ale czy adresy sie wtedy nie zmieniaja ? Moze jeszcze cos innego jest
    uruchamiane ... tylko czemu nie ma konfliktow takze na dolnej polowie
    ..

    A moze to nie "mocowanie" tylko stan wysokiej impedancji ?

    Nie mozesz wyciagnac tej kosci?
    To moze da sie jej CE lub OE odciac ?

    J.