eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaTypowe przyczyny nadmiernego grzania się układów pamięci i cpu? › Re: Typowe przyczyny nadmiernego grzania się układów pamięci i cpu?
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Typowe przyczyny nadmiernego grzania się układów pamięci i cpu?
    Date: Wed, 20 Jun 2018 15:12:01 +0200

    dyskusyjnych:pgdgla$oip$...@d...me...

    >Pisałem wcześniej chyba co jest tam do procka podłączone:
    >1 sztuka 32-bitowa SDRAM (synchronous-dynamic RAM).
    >2 sztuki 16-bitowe FLASH (wspólny CE, OE, WE i address bus).

    I nic wiecej ?

    >Procek jest błędnie ustawiony aby myślał, że ma tylko jedną
    >kostkę flash, i odczyt 32-bitowego słowa robi na dwa takty:
    >najpierw wystawia "dolny" adres, OE, CE i odczytuje dolną
    >połówkę danych, potem, niezmieniając stanu OE i CE inkrementuje
    >adres i odczytuje górną połówkę danych na liniach D0..D15.

    Jestes pewien, ze bez zmiany CE, OE ? Nie ma dwoch impulsow

    Dekoder adresow masz zewnetrzny, czy korzystasz z wbudowanego ?
    Bo zdziwilbym sie, gdyby procesor wystawial cos na D16-31 w czasie
    czytania na liniach 0-15.

    Natomiast przez to ustawienie adresy na zewnetrznej magistrali sie
    zmienily - to i zewnetrzny dekoder mogl zwariowac.

    >No ale na mojej płycie oprócz procesora 208-pinów LPC4088 (Cortex M4)
    >i pamięci SDRAM i tych dwu kostek FLASH nie ma tam niczego innego.

    Tym niemniej sie zobaczy, czy procesor steruje magistrala.

    J.