  • Data: 2011-03-10 22:10:02
    Temat: Re: UKE + regulacja rynku
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 10 Mar 2011 23:01:54 +0100, kyob napisał(a):
    /../

    > UMOWA reguluje stosunki uslugodawcy-uslugobiorcy, jesli uslugobiorca
    > podpisal umowe, wiec gdzie jest problem jesli usluga jest swiadczona
    > niezgodnie z umowa mozna ja reklamowac lub rezygnowac... gdzie jest
    > problem?

    W UPC ponoć jest taki punkt, że Ci rozłączą jak nadmiernie wykorzystujesz
    łącze,
    Generalnie: Nie ma pomysłu jak sformułować umowę, żeby była strawna dla
    ludzi i opisywała istotne parametry łącza. Tj nie ma limitów.
    Są durne ograniczenia małych ISP względem MAC kart. Dlatego u mnie nie
    mają szans - boję się że se zmienię kartę np. w święta i zostanę bez
    neta, zanim ktoś zrobi.
    UPC dawało ograniczenia na ilość komputerów, przy czym za komputer uważa
    drukarkę, komórkę, lodówkę itp.
    Nie wiem nawet czy teraz daje.