  • Data: 2018-08-11 01:31:29
    Temat: Re: UPS, i martwy COM-1
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 10 sierpnia 2018 16:14:58 UTC-5 użytkownik BaSk napisał:

    > Odpaliłem Win-XP w wirtualce, uruchomiłem ten cały hyperterminal, i...
    > nadal jestem ciemny, jak ta tabaka w rogu. Nie zauważyłem tam opcji dla
    > mnie użytecznych. A poza tym to nie wiem, czy COM-1 jest tam pełną gębą,
    > czy też jakoś wirtualizowany?

    Strasznie sie plączesz.
    Jak ci com nie dziala na hoscie to raczej nie zadziala na wirtualce pracujacej na tym
    hoscie.
    Miales napisane aby zainstalowac xp od zera na innym dysku albo uzyc linuxa z livecd
    lub pendrive.

    Tam nie ma byc opcji uzytecznych. Tam ma byc weryfikacja czy ci com dziala i jakos
    gada z tym ups-em.
    Opcje tam sa, musisz ustawic ktory com ma byc uzyty i jakie parametry transmisji maja
    byc ustawione. Najczesciej uzywa sie 8N1 - osiem bitow brak parzystosci i jeden bit
    stopu plus predkosc 9600 19200 lub 57ilestam lub 115200(pisze z pamieci).

    > A co do PuTTY, to czy ktoś wie, czemu mi pod Win-10 nie chodzi? Ani jego
    > wersja 64, ani 32 bit... Zero działania!

    Nie wiemy. Ale po tym co czytam to albo ty wogole nie wiesz co robisz albo po prostu
    masz uszkodzone porty i dlatego nic ci nie dziala.

    Zacznij dzialac metodycznie. Najpierw sie upewnij ze ci com dziala.
    podlacz dwa komputery kablem krosowanym i sprawdz ze dzialaja, nastepnie podlacz Twoj
    komputer w miejsce jednago z nich.

    Jak zadziala to juz bedziesz wiedzial co nieco. Aktualnie nawet chyba nie napisales
    czy masz tego com-a w urzadzeniach w managerze urzadzen i czy to urzadzenie
    uruchomilo sie bez bledow.
    Sprawdz czy masz tego com-a skonfigurowanego w biosie.
    Daj znac czy ten com jest na dodatkowym kabelku czy przylutowany do plyty.

    I tak dalej. Ale ja na Twoim miejscu bym po prostu zabral tego kompa do serwisu i tam
    ci kumate ludki za 50pln sprawe ogarna...