eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleUbezpieczyciel straszy mnie wezwaniami do zapłaty za OC poprzedniego właściciela › Re: Ubezpieczyciel straszy mnie wezwaniami do zapłaty za OC poprzedniego właściciela
  • Data: 2009-11-15 07:38:46
    Temat: Re: Ubezpieczyciel straszy mnie wezwaniami do zapłaty za OC poprzedniego właściciela
    Od: jeszua <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Lis, 17:50, Jacot <j...@m...pl> wrote:

    > A wez zajrzyj w ustawe i nie pieprz.
    > Art 32.

    hehehe... tak to jest, jak ktos wie ze gdzies dzwonia, tylko nie
    bardzo ma pojecie w ktorym kosciele. przekazanie polisy i jej
    ewentualna ciaglosc (jesli nabywca nie wypowie) nie ma nic wspolnego z
    obowiazkiem powiadomienia ubezpieczyciela o sprzedazy. mylisz
    powiadomienie z wypowiedzeniem, ot co

    BTW istnieje rowniez obowiazek powiadomienia wydzialu komunikacji o
    sprzedazy w ciagu 30 dni. tyle, ze za to nie ma AFAIK zadnych sankcji
    - jedynie moze sie pojawic problem, gdyby nowy wlasciciel nie
    zarejestrowal (pewnie do wyjasnienia z wladzami, ale jednak moga sie
    czepiac)
    --
    jeszua
    ck krakoff