  • Data: 2009-01-05 21:09:13
    Temat: Re: Uh....! Ale megazoom!
    Od: z/svc <z/svc@> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 5 Jan 2009 21:47:00 +0100, "p47" <p...@b...wp.pl>
    wrote:

    >To jest b. przyjemny i przyzwoity Tissot LeLocl z mechanizmem z naciągiem
    >automatycznym 25-kamieniowym ETA 2824.2.

    Nic mi to nie mówi :)))

    Zwyczajnie mi się podoba. Prosty, schludny, elegancki, nie duży, nie
    rzucający się w oczy. Rzekłbym - w dobrym guście. Pewnie dlatego taki
    drogi....

    >Można go kupic w sklepie za ok 1.400zł (nowy).
    >Z identycznym mechanizmem można też kupic zegarek (innych marek) za 500zł
    >jak i za ok 10.000 zł . W tym ostatnim przypadku klient ma lepsze
    >samopoczucie;-))

    Nie o mechanizmy mi chodzi, jak mówiłem - nie znam się. Obecnie używam
    jakiegoś elektronika, który ma chyba więcej lat niż ja. Lubię go po
    prostu.

    Nie raz już znajomi mnie namawiali na zegarek wskazówkowy, ale nie
    mogę się jakoś przekonać. Zawsze mówię: z mojego elektronika (który ma
    dość duże cyferki) szybko mogę przeczytać dokładną (co do minuty ;-))
    godzinę. A jak patrzę na wskazówkowy, to muszę się pozastanawiać
    chwilę co on wskazuje :) Koledzy, którzy od zawsze używają
    wskazówkowych mówią, że jest na odwrót, z takiego szybciej można
    odczytać godzinę niż z elektronicznego. Pewnie coś w tym jest.

    W zasadzie fajnie by było mieć taki elegancki, ale prosty zegarek,
    ale... ciężko taki znaleźć, a jak już, to kosztuje to ogromną kasę.
    1400 zł to sporo kasy...

    Ładny ten Tissot ;-)

    --
    z/svc