  • Data: 2009-01-05 21:03:58
    Temat: Re: Uh....! Ale megazoom!
    Od: Bogdan Blaszczak <b...@U...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

    p47 pisze:
    > To jest b. przyjemny i przyzwoity Tissot LeLocl z mechanizmem z
    > naciągiem automatycznym 25-kamieniowym ETA 2824.2.
    >
    > Można go kupic w sklepie za ok 1.400zł (nowy).
    > Z identycznym mechanizmem można też kupic zegarek (innych marek) za
    > 500zł jak i za ok 10.000 zł . W tym ostatnim przypadku klient ma lepsze
    > samopoczucie;-))

    Oj, na ETA to chyba nic nie znajdziesz za 500zl (nowego).
    Kiedyś szukałem najtańszego zegarka na ETA 2824 i mi wyszło, że to jest
    Adriatica 1072 (600-700zł), ale już go przestali produkować.
    Tzn. produkują ten sam model, ale na mechanizmie Claro 888.1, tną koszty.

    --
    BlaTek
    mail(atob(rot13('LzkuqTIeDTWfLHejnl5wol51nj=='.repla