  • Data: 2019-10-10 15:55:28
    Temat: Re: Ukradli mój pomysł
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:86f9a782-e8ff-48a8-82c1-decec2ad2b4f@go
    oglegroups.com...
    >Wiem że wpływy z mandatów, za predkosc" to ułamek tego co traci
    >budżet.
    >W związku z tym należy je zastąpić innym rozwiązaniem bo mandaty się
    >nie sprawdzają.
    >Gdybym teraz zostal królem to od jutra od 6:00 nie było by mandatow
    >za przekroczenie prędkości.
    >Było by zamiast tego ograniczone wolnosci do kilku godzin, w
    >zależności od prędkości.

    Zenku, wykrywalnosc, mowi Ci to cos ?
    Wszystko zalezy od tego, jak czesto by mnie lapano - raz na 2 lata
    moze i bylbym sklonny poswiecic tych pare godzin.

    A budzet, mowi ci cos ? Bo jak obywatel bedzie pare godzin leniuchowal
    zamiast wplacic 500 zl ... to na dzieci zabraknie, na trzynasta
    emeryture zabraknie :-)

    No i zawsze mozesz zajrzec do Skandynawii ... 2% dochodu, nie mniej
    niz 500zl.
    Czy tez sie nie sprawdzi ? Raczej nie, ale suweren bedzie zadowolony,
    jak sie dowie ile XXX zaplacil :-)

    >Za pół roku jak by ktoś przy wyprzedzaniu przekraczal prędkość to
    >wyprzedzamy by pokazywał wyprzedzające ze jest glupi, a następnie
    >dzwonił by na policję zeby zatrzymali głupiego.

    Mowisz ?
    Roznie sie o Polakach mowi, ale na razie tak masowo nie dzwonia.
    Czy to nie domena Szwajcarow, a i to nielicznych ?
    Do tego musialbys jeszcze Krolewska Policje pilnowac, zeby dobrze
    pracowala, a nie zniechecala donosicieli :-)

    J.