  • Data: 2009-05-11 18:49:11
    Temat: Re: Upgrade bios bez flopa
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba MadMan napisała na pl.comp.pecet:

    > Tak, uaktualnić spod Windows, jak biały człowiek.

    Wybacz, ale z pod tego "systemu" który w każdej chwili może wywalić
    BSOD-a bez powodu to ja bym niczego nie aktualizował.

    Płyty główne mają możliwość awaryjnego przywrócenia BIOS-u z płyty CD ze
    sterownikami. Wystarczy coś tam wcisnąć przy starcie. Można wgrać
    nowszy plik na płytę i już.

    Marcin Kocur