  • 41. Data: 2019-04-15 11:58:56
    Temat: Re: Upgrade procesora w laptopie
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    dyskusyjnych:q8tj8b$urn$...@n...news.atman.pl...

    > Jest jakaś strona, na której jest zestawienie procków i ich lepszych
    > następników?

    https://www.asus.com/Laptops/X51R/HelpDesk_Manual/

    po lewej stronie masz sekcję Need Help? Mail Us.
    Spróbuj zasięgnąć informacji u źródła.

    Druga sprawa: Windows 7 i 2GB RAM w 2019 roku (czyli ze wszystkimi
    aktualizacjami) to nie jest dobre połączenie, bez względu na to, jaki %
    zajętości RAM pokazuje taskmanager. Zdecydowanie namawiam do rozszerzenia
    pamięci do 4GB - różnica w responsywności będzie bardzo odczuwalna.

  • 42. Data: 2019-04-15 12:00:52
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    > Pewnie że chciałbym, ale w sumie na papierze to ja też mam znośne na
    > tyle aby bez zacięć oglądać filmy w najwyższej dostępnej obecnie
    > rozdzielczości. W praktyce nie ma szans obym osiągnął prędkość choćby
    > 1/4 tej deklarowanej. Tak - nasi dostawcy netu nigdy nie zadeklarują
    > minimalnej prędkości poniżej której prędkość nie może spaść tylko
    > stwarzają miraż prędkości maksymalnej.

    A w jaki sposób dostawca netu miałby zagwarantować prędkość minimalną?

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 43. Data: 2019-04-15 13:51:13
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 15.04.2019 o 12:00, Stregor pisze:

    > A w jaki sposób dostawca netu miałby zagwarantować prędkość minimalną?

    Ale mnie jako klienta interesują takie parametry i tylko takie parametry
    a nie jakieś mgliste fantazje na temat potencjalnych możliwości.

  • 44. Data: 2019-04-15 16:27:29
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 15.04.2019 o 00:16, Marek pisze:
> [...]
    ore_Mobile/T2130.html

    > Czyli najlepszy z tych na FSB 533 MHz to będzie Core Duo T2450,
    820punktów. upgrade po zbuju....

    ToMasz

  • 45. Data: 2019-04-15 16:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > Zajętość pamięci to jakieś 1,3 GB i nigdy nie
    > obserwuję zajętości większej niż 2 GB.

    A ile w pliku wymiany?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

  • 46. Data: 2019-04-15 17:47:12
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 15 Apr 2019 14:59:59 GMT, Budzik napisał(a):

    > A ile w pliku wymiany?

    Zero
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 47. Data: 2019-04-15 19:11:40
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 15 Apr 2019 16:27:29 +0200
    doszła do mnie wiadomość <5cb494d1$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    od ToMasz <N...@o...pl> :

    >820punktów. upgrade po zbuju....

    W dodatku ten laptop może mieć max 2GiB RAM, moim zdaniem nadaje się tylko do windows
    XP.

  • 48. Data: 2019-04-15 20:39:56
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Mon, 15 Apr 2019 12:00:52 +0200, Stregor wrote:

    > A w jaki sposób dostawca netu miałby zagwarantować prędkość minimalną?

    Bardzo prosto. Nie dzieląc łącza 1Tb na 100 odbiorców, każdemu obiecując
    100 Mb - innymi słowy, wystarczy nie dymać klienta.
    I niektórzy dostawcy mają takie oferty.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 49. Data: 2019-04-16 07:35:22
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Marek, 15 kwi 2019 w news:q90bf8$jtg$1@node1.news.atman.pl
    napisałeś/aś:

    ore_Mobile/T2130

    > Czyli najlepszy z tych na FSB 533 MHz to będzie Core Duo T2450,
    > bo Core Duo T2700 na FSB 667 MHz to chyba się nie nadaje, bo nie mam
    > jak podkręcić magistrali w BIOS-ie laptopa, czy sama się przestawi?

    Wydaje mi się, że "sama się przestawi" Ale ważniejsze - popatrz co w
    ogóle można kupić - i tak byś nie znalazł takiego 2700

  • 50. Data: 2019-04-16 08:40:24
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    > Bardzo prosto. Nie dzieląc łącza 1Tb na 100 odbiorców, każdemu obiecując
    > 100 Mb - innymi słowy, wystarczy nie dymać klienta.
    > I niektórzy dostawcy mają takie oferty.

    Całkowita racja. I to jest wszystko, co dostawca neta może zrobić.
    Natomiast mam niejasne wrażenie, że Trybun oczekuje, że dostawca neta mu
    zagwarantuje minimalny transfer z YouTube

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor