  • 51. Data: 2019-04-16 09:13:11
    Temat: Re: Upgrade procesora w laptopie
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 16 Apr 2019 08:40:24 +0200
    doszła do mnie wiadomość <5cb578d9$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    od Stregor <s...@w...to.gmail.com> :

    >Całkowita racja. I to jest wszystko, co dostawca neta może zrobić.
    >Natomiast mam niejasne wrażenie, że Trybun oczekuje, że dostawca neta mu
    >zagwarantuje minimalny transfer z YouTube

    Rozmowy z Trybunem można sobie darować, on jest z gatunku "nie wiem, ale się
    wypowiem".
    Skierowany jakimiś linkami do miejsc, w których może się czegoś dowiedzieć stwierdza,
    że
    z linkami nie będzie rozmawiał.
    Amen.

  • 52. Data: 2019-04-16 09:25:41
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Tue, 16 Apr 2019 08:40:24 +0200, Stregor wrote:

    > Całkowita racja. I to jest wszystko, co dostawca neta może zrobić.
    > Natomiast mam niejasne wrażenie, że Trybun oczekuje, że dostawca neta mu
    > zagwarantuje minimalny transfer z YouTube

    To też się da zrobić - wystarczy by ISP spotkał się w PLIXie z AS15169 i
    zawarł stosowną umowę peeringową. Ale to może kosztować...

    Oferta rynkowa jest jaka jest dlatego, że ludzie chcą mieć internet pół
    darmo.

    Mateusz

  • 53. Data: 2019-04-16 11:20:42
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > zawarł stosowną umowę peeringową. Ale to może kosztować...
    >
    > Oferta rynkowa jest jaka jest dlatego, że ludzie chcą mieć internet pół

    Ale jednak wielu dostawców ma w ofercie CIR, wbrew temu, co wcześniej
    napisał Stregor.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 54. Data: 2019-04-16 20:42:37
    Od: Marek <t...@f...pl>

    http://www.tygrys.net/oferta/internet-stacjonarny ;-)

    > Pewnie że chciałbym, ale w sumie na papierze to ja też mam znośne na tyle aby bez
    zacięć oglądać filmy w najwyższej dostępnej obecnie rozdzielczości. W praktyce nie ma
    szans obym osiągnął prędkość choćby 1/4 tej deklarowanej. Tak - nasi dostawcy netu
    nigdy nie zadeklarują minimalnej prędkości poniżej której prędkość nie może spaść
    tylko stwarzają miraż prędkości maksymalnej.

    Wynik testu mojego łącza internetowego: http://www.speedtest.pl/test/207481408

    Dlaczego tylko niecałe 100 Mbps? Bo mam taką maksymalną przepustowość 10 letniego
    już routera, ale póki co tyle mi wystarcza.

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 55. Data: 2019-04-16 20:58:55
    Od: Marek <t...@f...pl>

    W dniu 15.04.2019 o 09:32, ń pisze:

    > ...że wymiana procesora nie pociąga za sobą wymiany radiatora, co akurat w
    laptopach bywa problematyczne (no chyba, że ktoś lubi dremelować w wolnym czasie)

    Przecież wiem o tym, ale akurat w przypadku wymiany procka z obecnego T2130 na T2450
    nie ma potrzeby
    wstawienia większego radiatora lub wentylatora, bo oba procki mają taką samą moc
    emitowaną = 31 W.

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 56. Data: 2019-04-16 21:05:46
    Od: Marek <t...@f...pl>

    W dniu 15.04.2019 o 16:27, ToMasz pisze:

    > 820punktów. upgrade po zbuju....

    Racja, niewiele szybszy, ale procek mogę kupić za 30 zł, a satysfakcja
    że się upgrade'owało kompa po tylu latach też ma znaczenie..symboliczne ;-)

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 57. Data: 2019-04-17 12:44:27
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-04-14 o 12:19, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
    > Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 14 Apr 2019 11:43:50 +0200
    > doszła do mnie wiadomość <5cb300d5$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    > od Trybun <M...@j...ru> :

    > Tu jest fil dla ciebie, "Nie wiem, ale się wypowiem":
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=Oc12HjsdCSQ

    Wyręczyłeś mnie.

    W zamian daje cytat:

    Każdy może popełnić błąd.
    Głupiec będzie twierdził, że to nie błąd.

    Marcus Tullius Cicero

  • 58. Data: 2019-04-17 14:22:18
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 16.04.2019 o 08:40, Stregor pisze:

    > Całkowita racja. I to jest wszystko, co dostawca neta może zrobić.
    > Natomiast mam niejasne wrażenie, że Trybun oczekuje, że dostawca neta
    > mu zagwarantuje minimalny transfer z YouTube

    Trybun ma skromne wymagania - po prostu dostawca z krainy fantazji niech
    zejdzie na ziemię. Oczekuję tylko że jego łącze ma wystarczającą
    prędkość do przeglądania stron, tylko tyle i aż tyle. Tymczasem traktuje
    mnie jak jak jakiegoś debila kłamliwie fantazjując na temat jego
    możliwości, a o tym że np WP otwiera mi się 5 minut to już ani wzmianki.
    O normalnym działaniu skype itp serwisów lepiej zapomnieć.

  • 59. Data: 2019-04-17 14:23:12
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 16.04.2019 o 20:42, Marek pisze:

> [...]
    > 10 letniego
    > już routera, ale póki co tyle mi wystarcza.

    Mimo wszystko problemów upatrywałbym w czymś innym niż procesor.

  • 60. Data: 2019-04-17 16:25:11
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 17 Apr 2019 14:22:18 +0200
    doszła do mnie wiadomość <5cb71a78$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    od Trybun <M...@j...ru> :

> [...]
    >możliwości, a o tym że np WP otwiera mi się 5 minut to już ani wzmianki.
    >O normalnym działaniu skype itp serwisów lepiej zapomnieć.

    Takie coś nie jest możliwe(5 minut WP?).
    To by chyba na SDI szybciej by poszło.
    Co to za łącze? Może jakiś stary, zapomniany GSM, który został na lejku?