  • 21. Data: 2019-12-13 00:06:15
    Temat: Re: Urządzenia wielofunkcyjne
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-12 o 09:25, Trybun pisze:

    > Spory dylemat - nowa drukarka HP z tuszami startowymi i paroma bajerami
    > tańsza o 15zł od atramentu do MP 140.
    Podaj linka.

    Polecam. Niekoniecznie nową. Dokup sobie tusze XXL. Jak się startowe
    skończą to wlóż te.

    --
    animka

  • 22. Data: 2019-12-13 00:10:10
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-12 o 09:24, Trybun pisze:
    > Akurat Canon chyba nie musi się obawiać zamienników, jedno że jakość
    > dają fatalną to jeszcze niewiele tańsze od oryginałów, przynajmniej tak
    > jest w przypadku mojej drukarki.

    Canona to ja za darmo oddałam jakiemus cwaniakowi, który znał menu
    serwisowe. Te serwisy drukarek to oszuści. Więcej dobrego słowa i pomocy
    dostałam od sprawdawcy innej drukarki i teraz wiem co i jak.

    --
    animka

  • 23. Data: 2019-12-13 01:32:01
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Spory dylemat - nowa drukarka HP z tuszami startowymi i paroma bajerami
    > tańsza o 15zł od atramentu do MP 140.

    Z tuszami ponadstertowymi
    https://allegro.pl/oferta/hp-deskjet-3520-wifi-duple
    x-eprint-tusze-364-xl-8562889114?reco_id=2c81f1e7-1d
    3f-11ea-9046-b026284b9e50&sid=1147bbb04b955b96a226ca
    b2e664258d9124ef0862320b2d7366fdd6604cf017

    Tusze:

    https://allegro.pl/oferta/5x-tusze-do-drukarki-hp-de
    skjet-3520-3070a-364xl-6965178613?bi_s=ads&bi_m=left
    panel&bi_c=MmY2MDBlZGMtYjMzNC00NTU2LTlkYmEtODU1NDU1Z
    mQ1MTYyAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=6
    5967a58-9446-4688-9f8e-0ff5d485fe9f

    --
    animka

  • 24. Data: 2019-12-13 01:37:44
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    Nie kupuj tylko Brothera, bo mafia tą firmą rządzi. Nie daj się oszukać.

    --
    animka

  • 25. Data: 2019-12-13 08:19:35
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 12.12.2019 Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> napisał/a:

    > Komu nie robi temu nie robi. Nie raz zbierałem opierz od żony za nocne
    > stękania Brotherów.

    Jak się czasu poprawnie nie ustawi, to tak się ma :-)
    https://support.brother.com/g/b/faqend.aspx?c=gb&lan
    g=en&prod=fax1560_eu&faqid=faq00002596_000

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 26. Data: 2019-12-13 08:28:20
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-12-13, Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid> wrote:

    > Jak się czasu poprawnie nie ustawi, to tak się ma :-)
    > https://support.brother.com/g/b/faqend.aspx?c=gb&lan
    g=en&prod=fax1560_eu&faqid=faq00002596_000

    To była sieciowa maszyna, więc powinna się była sama jucha ustawić.
    Fafluniła gdzieś najczęsciej koło 22, ale bywało, że i w środku nocy.

    --
    Marcin

  • 27. Data: 2019-12-13 09:44:19
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 13.12.2019 Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> napisał/a:

    > To była sieciowa maszyna, więc powinna się była sama jucha ustawić.

    Czy powinna? FAQ dot. ustawiania czasu w "related models" ma modele
    sieciowe i nic nie wspomina o wyjątku dla takowych.

    Z ciekawości spojrzałem do quick setup guide swojej DCP-J140W
    i też nic nie ma o automacie- za to jest info, że prawidłowe
    ustawienie czasu pozwoli na prawidłowy proces regularnego
    czyszczenia głowic:

    https://download.brother.com/welcome/doc002922/dcp14
    0w_uke_qsg_leg268004.pdf
    - strona 6.

    > Fafluniła gdzieś najczęsciej koło 22, ale bywało, że i w środku nocy.

    Brother się przyznał, że w jakichś wczesnych firmware mieli
    zapodane 23.00, ale się zreflektowali i przestawili na 11-tą.

    Co prawda tu piszą o faksie, ale może i w typowych drukarkach
    taki babol się trafił.

    https://support.brother.com/g/b/faqend.aspx?c=us&lan
    g=en&prod=fax1920cn_us&faqid=faq00002596_001

    Moja czyści w dzień i właśnie chyba tak koło południa.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 28. Data: 2019-12-13 14:56:42
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 12.12.2019 o 21:55, miab pisze:

    > Tusze z głowicami pewnie tak. Bo same pojemniczki zamienniczki nawet z
    > chipem to 1-2zeta.
    >
    > miab

    Sam nie wiem jak je nazwać, zarówno oryginały jak i zamienniki wyglądały
    tak samo. Cena - oryginały 160zł, najtańszy zamiennik coś lekko ponad
    100ówę. Nigdzie nie widziałem dla takich zestawów alternatywy.

  • 29. Data: 2019-12-13 14:56:58
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 13.12.2019 o 00:10, Animka pisze:

    > Canona to ja za darmo oddałam jakiemus cwaniakowi, który znał menu
    > serwisowe. Te serwisy drukarek to oszuści. Więcej dobrego słowa i
    > pomocy dostałam od sprawdawcy innej drukarki i teraz wiem co i jak.

    Co to za zwierz, to menu serwisowe?

  • 30. Data: 2019-12-13 14:57:30
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 13.12.2019 o 00:06, Animka pisze:

    > Podaj linka.
    >
    > Polecam. Niekoniecznie nową. Dokup sobie tusze XXL. Jak się startowe
    > skończą to wlóż te.

    https://www.mediaexpert.pl/urzadzenia-wielofunkcyjne
    -z-drukarka-atramentowa/urzadzenie-hp-deskjet-2620-v
    1n01b,id-1016424

    Tymczasem zbiera sporo negatywnych opinii,. Przyznam że jeszcze nie
    spotkałem się z "zawieszającą się" drukarką. Możliwe że to wina samego
    użytkownika, a może nie...