  • Data: 2009-01-04 12:47:07
    Temat: Re: Usługa kalibracji monitora
    Od: Aa <A...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może na początek, jakim monitorem dysponujesz? W przypadku wielu
    > prostych LCD na matrycach TN, kalibracja wiele nie da - te monitory po
    > prostu nie są w stanie oddać kolorów wystarczająco wiernie.

    Zabieram się za to od drugiej strony, tzn. najpierw sprawdzam co i jak
    można skalibrować, czy usługa jest we Wrocławiu dostępna i jak już
    wszystko będzie pewne to kupię monitor CRT, jakiś używany, kilkuletni
    (na forach znalazłem kilka polecanych modeli). Fakt, że matryca w moim
    laptopie (Evo N610c) nie daje rady powoduje, że od prawie dwóch lat nie
    mam ochoty wywoływać zdjęć ;)

    pzdr,
    Aa