  • Data: 2017-03-14 00:34:04
    Temat: Re: Usuwanie alergenów z powietrza
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 13 Mar 2017 20:07:50 +0100, Piotrne napisał(a):

    > Problem z alergią jest raczej poważny. Kilka tygodni
    > temu prawdopodobnie z tego powodu zrobiło się ostre
    > zapalenie rogówki wymagające nocnej wizyty w szpitalu
    > okulistycznym.

    I po czymś takim jeszcze trzymacie tego zwierzaka? Ja rozumiem, że
    sentyment, itd., ale wasze zdrowie chyba jednak jest ważniejsze?

    Najlepszym rozwiązaniem będzie wystawienie zwierzaka za darmo na OLX.
    Wszelkie rozwiązania pozwalające filtrować alergeny będą nie dość, że
    kosztowne, to nie dające 100% skuteczności. Musiałbyś celować w poziom
    "clean room".

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl