  • Data: 2015-11-26 18:46:27
    Temat: Re: Uszczelki drzwi
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "robot"

    > Umyj auto na mrozie, to usłyszysz.

    Myłem wielokrotnie na bardzo dużym mrozie; na myjce bezdotykowej.
    ---
    No ... ja też kiedyś myłem samochód na przydomowym podwórku. Mając mróz na
    względzie zaraz po umyciu zostawiłem na pewien czas uchylone drzwi by czasem
    nie przymarzły. Następnego dnia wyjazd mamy, przychodzę ciągnę drzwi, ciągnę
    bagażnik, naciskam .... nie ..uja, no niemożliwe by przymarzły skoro je
    specjalnie uchyliłem. Wychodzi rodzina i oczywiście że przymarzły. Ja na to,
    że niemożliwe. Zdążyliśmy się już o to pokłócić, ale w końcu dobra, jedziemy
    innym samochodem. Ujechaliśmy z kilometr i pada pytanie do mnie "czy
    zostawiłem ten samochód zamknięty" w sensie, że jak mnie nie będzie to czy
    będzie można go otworzyć. No i wtedy doznałem olśnienia, że ... ja tego
    samochodu wcale nie musiałem otworzyć bo co prawda użyłem pilota, ale on
    jeden przycisk ma i może naciskając go zamykałem samochód a nie otwierałem i
    dlatego nie dał się otworzyć a nie dlatego, że przymarzł co potwierdziło
    się.