  • 11. Data: 2016-01-04 13:51:28
    Temat: Re: Uwaga na Statoil w Bełchatowie i ON
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Albo wyjął pistolet z dystrybutora wsadził we wlew i od razu wcisnął
    > spust nie czekając na wyzerowanie dystrybutora. Często jest tak że
    > dystrybutory mają zabezpieczenie, które blokuje normalny przepływ gdy
    > wykryje przedwczesne wciśnięcie spustu. Kilka razy już tak miałem.
    >
    > Spotkałem się też z czyjąś ułańską fantazją i odwieszonym pistoletem z
    > wciśniętym i zablokowanym spustem...

    I to był powód, ze wolno mu się lało? :)

  • 12. Data: 2016-01-04 14:19:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw P." napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >Taa, zaraz się dowiem, że łyżeczką do herbaty lałem :). Parę razy
    >sprawdzałem i leciało cały czas tak samo, ewidentnie coś nie grało.
    >Nie miałem cierpliwości czekać 30 min, bo tyle by chyba zajęło wlanie
    >całego baku i pojechałem gdzie indziej. Tyle.

    No wlasnie - a nalezalo sie zastanowic po pierwszych objawach, a nie
    czekac na skonczenie cierpliwosci :-)

    J.

  • 13. Data: 2016-01-04 14:39:43
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    I co by to zmieniło? Wlałem raptem 12l na 80l zbiornik, resztę uzupełniłem gdzie
    indziej. Zdziwiło mnie tylko zachowanie dystrybutora, niestety nie miałem w co wlać
    próbki paliwa, żeby sprawdzić, czy to ono było przyczyną, czy może jednak urządzenie.

  • 14. Data: 2016-01-04 15:01:52
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-01-04 o 13:51, Czesław Wiśniak pisze:

    > I to był powód, ze wolno mu się lało? :)

    Oczywiście, też kiedyś myślałem, że coś się zrąbało z dystrybutorem a
    się wybitnie śpieszyłem, wlałem za 20zł, które lały się z 2min.
    odwiesiłem pistolet i mówię do pana przy kasie że coś wam się zepsuło.
    Ten się uśmiechnął i powiedział, że pan pójdzie jeszcze raz, weźmie
    pistolet, zaczeka na wyzerowanie liczydła i wtedy wciśnie spust...
    Myślę sobie no pogięło gościa ale spoko. No i pozostałe 60l wlałem w
    kolejne 2-3min ;) Z tego samego dystrybutora...

    Okazuje się że niektóre dystrybutory wchodzą w jakieś tryby awaryjne jak
    wykryją wciśnięcie spustu przed wyzerowaniem liczydła żebyś się nie
    oblał wahą...

    Lewis

  • 15. Data: 2016-01-04 15:04:41
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

> [...]
    >
    > Okazuje się że niektóre dystrybutory wchodzą w jakieś tryby awaryjne jak
    > wykryją wciśnięcie spustu przed wyzerowaniem liczydła żebyś się nie

    Ja jak próbowałem przez pośpiech zatankować niewyzerowany to w ogóle nie
    leciało. Był zablokowany.

  • 16. Data: 2016-01-04 21:50:03
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-01-04 o 15:04, Czesław Wiśniak pisze:

    > Ja jak próbowałem przez pośpiech zatankować niewyzerowany to w ogóle nie
    > leciało. Był zablokowany.

    Tak zazwyczaj tak jest, ale jak widać nie zawsze i wszędzie...

    Lewis