  • 1. Data: 2013-11-14 16:14:50
    Temat: Uwaga na telefon z ofertą ubezpieczeniową z Play
    Od: z <...@...pl>

    Dzisiaj zadzwoniła ładna pani i standardowo chciała mi coś sprzedać
    (ubezpieczenie) znała dane i abonament jaki posiadam w play.
    Wyjątkowo grzecznie wysłuchałem bo miałem dobry dzień i chwilę czasu.
    Oferta jak oferta... blebleble ale na koniec się zaczęły sztuczki i
    manipulacje w stylu że:
    "Zdaję sobie sprawę że to dużo informacji, najlepiej na spokojnie
    przeczytać dokumentację którą mi przyślą, że łatwa płatność razem z
    rachunkiem że można zrezygnować. OOOOO i tu mi się zaświeciła lampka.
    (Aż taki podejrzliwy jestem? :-) )
    Stanowczo pani zakomunikowałem że nie skorzystam z oferty, że proszę
    mnie nigdzie nie zapisywać i żadnej dokumentacji nie przysyłać.

    Teraz zachodzę w głowę czy przypadkiem nie wypowiedziałem magicznego
    TAK. Normalnie trzeba nagrywać rozmowy.

    Czekać na następny rachunek ze spokojem czy wydzwaniać na infolinię
    (chyba płatna) ???
    Jak się przed tym najskuteczniej obronić.
    W panelu na www taka "usługa" będzie widoczna?

    Nadmienię że chronię dobrze mój numer i nie podaję najgorszej
    marketingowej hołocie. Tutaj ewidentnie operator chce mnie wydoić.
    Chyba za mało płacę bo aż 19 zł/mies. :-)

    PS.
    Wiedziałem że naganiacze potrafią być bezczelni ale że aż tak.
    http://www.ino-online.pl/blogi.php?e=1&w=9287&us=119
    54

  • 2. Data: 2013-11-14 19:19:28
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "z" <...@...pl>

    > Dzisiaj zadzwoniła ładna pani ...

    videorozmowa ?

  • 3. Data: 2013-11-14 20:22:07
    Od: krul tefał-enu <k...@t...en>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "z" <...@...pl>

    > videorozmowa ?

    Przedstawiła się, zapamiętał nawisko i wpisał w fejsbuku :D

  • 4. Data: 2013-11-14 22:34:47
    Od: lukz <l...@v...pl>

    W dniu 2013-11-14 16:14, z pisze:
> [...]
    > przeczytać dokumentację którą mi przyślą, że łatwa płatność razem z
    > rachunkiem że można zrezygnować. OOOOO i tu mi się zaświeciła lampka.

    Tez dzis dzwonili do mnie w tej sprawie z dziwnego numeru +483702315.
    Pogonilem, ale faktycznie, pan bym mocno nachalny i naciskal na
    przeslanie tych dokumentow, co pewnie dla callcenter rowna sie
    wyrobieniu slupka. Oj, trzeba uwazac teraz bardzo.

  • 5. Data: 2013-11-15 00:31:44
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 14-11-2013 22:34, lukz pisze:
> [...]
    > przeslanie tych dokumentow, co pewnie dla callcenter rowna sie
    > wyrobieniu slupka. Oj, trzeba uwazac teraz bardzo.

    Bez Twoich podpisów te papierki są makulaturą, więc w czym problem?

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 6. Data: 2013-11-15 01:11:55
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 14 Nov 2013 16:14:50 +0100, z <...@...pl> wrote:

> [...]
    >mnie nigdzie nie zapisywać i żadnej dokumentacji nie przysyłać.
    >
    >Teraz zachodzę w głowę czy przypadkiem nie wypowiedziałem magicznego

    Normalnie to tzreba OD RAZU odwieszac sluchawke. Bez zadnej dyskusji

    A.L.

  • 7. Data: 2013-11-15 01:12:28
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 14 Nov 2013 22:34:47 +0100, lukz <l...@v...pl> wrote:

> [...]
    >przeslanie tych dokumentow, co pewnie dla callcenter rowna sie
    >wyrobieniu slupka. Oj, trzeba uwazac teraz bardzo.

    A po ch... z nim w ogole rozmawiales?

    A.L.

  • 8. Data: 2013-11-15 01:42:33
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 15-11-2013 01:11, A.L. pisze:
    > Normalnie to tzreba OD RAZU odwieszac sluchawke. Bez zadnej dyskusji

    Jeśli już, to stanowczo powiedzieć, że nie jesteś zainteresowany.
    Inaczej zostaniesz na liście i zadzwonią jeszcze raz.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 9. Data: 2013-11-15 08:46:01
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Zakonspirowany nabazgrał(a):

    > Jeśli już, to stanowczo powiedzieć, że nie jesteś zainteresowany. Inaczej
    > zostaniesz na liście i zadzwonią jeszcze raz.

    To też nic nie zmieni, za godzinę dzwonią znowu.

  • 10. Data: 2013-11-15 10:17:43
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-11-15 00:31, Zakonspirowany pisze:
    > Bez Twoich podpisów te papierki są makulaturą, więc w czym problem?

    Problem w tym że przy następnej fakturze zapłacisz 20 zł i będziesz
    usiłował to odkręcić (wyłączyć) wisząc na infolinii ubezpieczyciela.

    Podpis? Dzisiaj takie czasy że wystarczy powiedzieć TAK przez słuchawkę
    i ma się kredyt we frankach na 30 lat ;-)

    Sam byłem świadkiem jak wciśnięto mojemu pracodawcy niechcianą usługę
    biznesową. Niestety facet zamiast "SŁUCHAM" miał zwyczaj mówić "TAK"

    PS. A tak w ogóle to jaki przepis na coś takiego pozwala i kto go
    wprowadził?