    From: sirapacz <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Używał ktoś Cortaninu F do wiązania rdzy?
    Date: Tue, 24 Nov 2015 16:01:31 +0100
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    > Kortanin to stary środek. Obecnie są w sprzedaży lepsze np. Kompleksor.
    > Działa podobnie, jak kortanin ale daje grubszą i trwalszą powłokę. Jest
    > trochę gęsty, ale można rozcieńczyć aby lepiej penetrował zakamarki.
    wlasnie dlatego wziale cortanin zeby wtrysnąć go w profile i zeby sam
    się tam rozlał.
    > Są też farby reaktywne ba bazie alkoholu np. Polrust, Malrust, Corr
    > Stal, które moim zdaniem będą tutaj lepsze od kortaninu.
    ale tego nie dam rady natrysnąć do wnętrza profilu jeszcze przechodząc
    przez 2 otwory technologiczne:)

    > Pamiętaj tylko, że położenie kortaninu, czy podobnego środka o grubości
    > 30 mikrometrów nie spowoduje, że milimetrowa warstwa rdzy przereaguje.
    > Jacek

    mam tego swiadomosc. dlatego najpierw chce to zwiazac cortaninem co się
    da, potem poleciec podkładem (raczej niereaktywnym bo juz rdza bedzie
    zwiazana, ale corina doskonale sobie radzila z konstrukcją stalową 20
    lat i dopiero teraz puszcza) natryskująć tak samo jak cortanin (czyli
    wężykiem do konserwacji profili). Tak zabezpieczoną powierzchnię
    podejrzewam ze jeszcze oblałbym akrylem ale nie jestem pewien czy do
    dobry pomysł(gruba warstwa wręcz kałuża na dnie progu czu profila
    zamkniętego).