  • Data: 2015-04-28 10:13:29
    Temat: Re: Używany Citroen C4 - na co zwrócić uwagę przy kupnie?
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-04-28 o 08:54, ToMasz pisze:
    > ja przez prawie 10. Nie wiem co to tryb awaryjny. a jak sam odłączyłem
    > przepustnice, to co prawda wyskoczył błąd, ale auto jeździło normalnie.

    > czy możesz dać linka do sklepu (aukcji). ja bym sobie też kupił w celach
    > hobbistycznych, ale takie coś co działa a nie udaje że działa...
    > ToMasz

    Na alledogo masz tego od wyboru do koloru. U chinoli taniej. Jeden pis z
    jakością. Działa wszystko. JA działałem na PP i Lexii (bo starsze auta),
    ale te nowsze działają z diagboxem i kabel też bez problemu działa. Nie
    spotkałem się aby nie działał...
    Idzie zrobić wszystko z autem (od kasowani błędów przez aktywację
    tempomatu, świateł dziennych do programowania kluczy, kodowania wtrysków
    czy programowania dolewki FAP'a)...