    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Używany monitor
    Date: Sun, 8 Oct 2017 18:48:41 +0200

    Pan Paweł Pawłowicz napisał:

    > Obawiam się, że ta różnica może być całkiem spora. W miarę przyzwoity
    > monitor (nie wyrób monitoropodobny) do fotografii 24" 16:9 kosztuje 4kPLN:
    >
    > http://allegro.pl/monitor-nec-spectraview-242-lodz-i
    6973114222.html

    To tani jakiś. Takie co są do diagnostki medycznej potrafią kosztować
    więcej. Te do fotografii tez kiedys były droższe.

    > I to nie jest najwyższa półka. Ile kosztuje taki "jamnik"? I czy w ogóle
    > jest dostępny?

    Gugiel pokazuje koło półtora tysiąca, 34 cale. Znajomy miał monitor 5:4.
    Mówię mu, kup sobie panoramiczny, masz miejsce na biurku, nie będziesz
    musiał wciąż przełączać okien. Taki 24 cale ma jak raz wysokość kartki
    A4, taką jak ten, więc ci się po prostu poszerzy perspektywa. Dość długo
    się opierał, ale w końcu stary mu się zepsuł. Poszedł do pobliskich
    Złotych Tarasów i tam go na tego jamnika namówili. W sumie fajnie to
    wygląda, można sobie naotwierać ze cztery teksty obok siebie (poza
    pisaniem i czytaniem literek monitor w zasadzie nie jest do niczego
    innego potrzebny).

    --
    Jarek