  • 21. Data: 2004-04-23 10:05:10
    Temat: Re: VAT na internet
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako Michał Kożusznik <m...@m...no.spam.net> w
    artykule <news:1322004630.20040422145801@media-it.no.spam.net
    > pisze:

    Nieważne, co pisze w artykule, bo okropnie kaleczy temat...

    Subject: Re[6]: VAT na internet

    Wyrzuć gniota albo naucz się go konfigurować.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)
    Grand Inquisitor pl.comp.bazy-danych No.1 http://www.dbf.pl/faq/

  • 22. Data: 2004-04-23 12:23:10
    Od: jorgi <j...@j...SPAMik.pl>

    A zastanawialiscie sie dlaczego wprowadzono zwolnienie zamiast stawki 0%
    z takim maniakalnym uporem ? Kto na tym skorzysta ? :)

    --
    jorgi <j...@j...SPAMik.pl>

  • 23. Data: 2004-04-24 00:43:20
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    jorgi <j...@j...SPAMik.pl> wrote:
    > A zastanawialiscie sie dlaczego wprowadzono zwolnienie zamiast stawki
    > 0% z takim maniakalnym uporem ? Kto na tym skorzysta ? :)

    Budzet.

    --
    ./ premax
    ./ premax@hot,pl

  • 24. Data: 2004-04-26 18:43:02
    Temat: Re: Re[2]: VAT na internet
    Od: "Maxx" <m...@p...fm>

    Użytkownik "Maciej Przyboś" <m...@i...com> napisał w wiadomości
    > Taki VAT nie jest KOSZTEM !!!! nie mozesz sobie zaksiegowac takiej
    faktury
    > brutto.
    > Po prostu ten VAT "ginie", placisz go przy zakupie i tyle.
    >
    > Maciej

    I tu się mylisz...
    VAT od zakupów związanych wyłącznie ze sprzedażą opodatkowaną odliczasz
    normalnie.
    Następnie VAT od zakupów związanych ze sprzedażą opodatkowaną i zwolnioną
    częściowo
    odliczasz (na podstawie struktury sprzedaży) a resztę wrzucasz w koszty.

    Maxx

  • 25. Data: 2004-04-28 04:47:35
    Od: "Maciej Przyboś" <m...@i...com>

    > a resztę wrzucasz w koszty.
    No wlasnie nie wrzucasz :((

    MAciej

  • 26. Data: 2004-05-04 15:28:36
    Temat: Re: Re[6]: VAT na internet
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    Marcin Kuczera wrote:

    > procentowo
    > jezeli masz 1000zł przychodów netto z usług obłożonych 22% vat i
    > 1000zł z usług zwolnionych z VAT, to możesz sobie odliczyć max 50%
    > VAT. A reszta idzie w koszta, więc 19% z pozostałych 50% Ci zostaje.

    Piekne wyliczenia przy czym ....
    1. Nie wszystkie urzedy skarbowe dostaly stosowne zalecenia
    2. w moim US powiedzieli mi ze oni nic nie wiedza i zeby rozliczac po
    staremu przy czym jak poprosilem o to na pismie ladnie odmowili
    3. Izba skarbowa moze na to odpowiedziec na pismie w rewelacyjnym terminie
    jednego miesiaca ;-)
    4. Ustawa jest niezgodna z prawem europeiskim co w "wolnym tlumaczeniu"
    oznacza ze jest po prostu niewazna ....
    5. skarbowka umywa od wszystkiego rece, jak zrobisz blad to jest po tobie

    chcielismy unii to ja mamy ;-)

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec

  • 27. Data: 2004-05-18 07:16:27
    Od: "tE0" <k...@o...pl>

    > A jak by firma dla klienta indywidualnego, wystawila dwie pozycje. Np.
    dostep
    > do infrastruktury sieciowej z vatem i dostep do internetu bez vatu? np. w
    > stosunku 6:4? Czyli moglaby sobie te 60% vatu odliczyc ? Cos jak via tpnet
    > dostepem do insternetu i cirem (22%+7% obecnie).

    ja mam w umowie z klientem "dostep do sieci"
    wiec fakture wystawiam takze za dostep do sieci z vatem 22%

    Pozdrawiam
    tE0