  • Data: 2018-01-22 10:13:14
    Temat: Re: Virgin sie sprzeda.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 22 stycznia 2018 10:01:09 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Ten fakt podałeś jako podstawę do twierdzenia, że freemiuma jest "kilka
    > promili".

    Napisałem "...pewnie"

    > Nie mam. Ale obiektywnie widzę, że taryfa jest dobra, a tych co mało
    > korzystają z telefonu jest sporo. W dobie nolimitów mają do wyboru tylko
    > dwie opcje - freemium i Play Odnowa.

    Ew zapłacić 20zł za noliit

    >Jako że połowa osób w mojej
    > rodzinie 50+ ma Play Odnowę, może sugerować, że i freemium może mieć
    > sporo klienteli (choćby wśród osób, które używają danego numeru tylko do
    > dobierania - wszelkiej maści usługi itp.).
    No i ok
    U mnie jest trochę inaczej. 50+ wśród mojej rodziny więcej wygadują miesięcznie minut
    jak ja, moja żona czy córka. Dzieciaki z tego co obserwuję to w ogóle mało minut
    wygadują. Za to dużo sms i danych zużywają
    Dlatego 50+ pozakładałem nju abonamentowe i gadają do woli.