  • Data: 2018-01-22 10:23:14
    Temat: Re: Virgin sie sprzeda.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-22 o 10:13, Kris pisze:

    > Napisałem "...pewnie"

    > Ew zapłacić 20zł za noliit

    To żadna alternatywa. Moja mam mało korzysta, bardzo trudno jest, aby
    musiała ładować za 5zł na miesiąc. Ostatnio tyle ładowała w
    październiku. Z kolei teściowa i jej mama - dzwonią bardzo dużo, ale w
    sieci, pieniężnie na obce połączenia wygadują może złotówkę w miesiącu.
    Moja 5-letnia córka jak rozmawia, to też tylko w sieci, bo wszyscy
    bliscy w Play, więc znów za darmo.

    Generalnie nolimity są teraz takie wszędobylskie, a jak się pomyśli, to
    się okaże, że połowa ludzi (to liczby rzędu 15 milionów) tego nie
    potrzebuje. I to nie jest alternatywa z niewielką różnicą, tylko różnica
    jak między 5 a 30zł (umówmy się, że nolimit za 20zł ma tylko ten, co
    poszuka, a jak ktoś już potrafi szukać, a mało dzwoni, to nie trafi do
    nolimitu za 20zł, tylko do jakiegoś freemium/odnowa).

    --
    Liwiusz