eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyW 2020 roku w Polsce powstanie 6 tys. punktów ładowania dla samochodów elektrycznych › Re: W 2020 roku w Polsce powstanie 6 tys. punktów ładowania dla samochodów elektrycznych
  • Data: 2017-07-20 18:29:15
    Temat: Re: W 2020 roku w Polsce powstanie 6 tys. punktów ładowania dla samochodów elektrycznych
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    http://forsal.pl/artykuly/1039581,spolka-electro-mob
    ility-poland-bez-zarzadcy.html

    Zniknął się tuż przed ogłoszeniem wyników konkursu ? Ja sądzę że to dobra decyzja bo
    nawet ślepy widzi że wtopa jest nieuchronna. Myślę że to kwestia miesięcy jeśli nie
    tygodni kiedy media zaczną pisać o Macieju K. byłym prezesie ;-) zaangażowanie
    aktorki do jury i nagrody po kilkadziesiąt tysięcy za wizualizacje to też nie jest
    profesjonalne postępowanie. Zła wiadomość jest taka że pajace zabawią się za naszą
    kasę a potem rozłożą te lewe rączki i powiedzą że oni przecież chcieli dobrze ;-)