  • 11. Data: 2009-04-27 12:40:31
    Temat: Re: W SimPlusie doładowanie 50zł za 3 miesiące można?
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@g...w.polsce> napisał w wiadomości
    news:gt48a7$i4j$1@news.lublin.pl...

    > Użytkownik "Bebe" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
    > [..]

    > Masz rację, była usługa "Teleprzelew" ale nie wiedzeć czemu pod koniec
    > ubiegłego roku ją zlikwidowano

    podobno za dużo było kombinatorów
    sam ubolewam że nie ma już tego bo u żony na sim+ jest 400 zł których nie
    mam jak zużyć

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

  • 12. Data: 2009-04-27 13:10:43
    Od: Rylen <r...@m...pl>

    > podobno za dużo było kombinatorów
    > sam ubolewam że nie ma już tego bo u żony na sim+ jest 400 zł których nie
    > mam jak zużyć

    O to mi ulżyło! Nie jestem "odosobniony" Żonka ma prawie 100zł i ani
    myśli tego wygadać.Ale do mnie w domu to gada prawie bez przerwy bo nie
    płaci...

    Rylen

  • 13. Data: 2009-04-27 13:23:38
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Rylen" <r...@m...pl> napisał w wiadomości

    > O to mi ulżyło! Nie jestem "odosobniony" Żonka ma prawie 100zł i ani
    > myśli tego wygadać.Ale do mnie w domu to gada prawie bez przerwy bo nie
    > płaci...

    no własnie - w domu to się nie zamyka gęba a przez telefon nie wydzwania 30
    zł na miesiac :) i przez lata się uzbierało :)

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

  • 14. Data: 2009-04-27 13:42:00
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.polsce>

    > Użytkownik "Krzysiek" <k...@g...w.polsce> napisał w wiadomości

    > podobno za dużo było kombinatorów
    > sam ubolewam że nie ma już tego bo u żony na sim+ jest 400 zł których nie
    > mam jak zużyć

    Gdzieś wyczytałem że myk polegał na tym, że robiło się teleprzelew i zaraz
    po tym kilka sms premium. System księgowania przelewu działał z opóźnieniem,
    na tyle dużym, że drugą operację dało się zrobić juz przy teoretycznie braku
    środków na koncie.

  • 15. Data: 2009-04-27 13:54:31
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

> [...]
    > po tym kilka sms premium. System księgowania przelewu działał z
    > opóźnieniem, na tyle dużym, że drugą operację dało się zrobić juz przy

    szkoda że przez kombinatorów już to nie działą :(

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

  • 16. Data: 2009-04-27 16:42:13
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 27 Apr 2009 11:21:04 +0200, w <gt3thr$pg4$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    Rylen <r...@m...pl> napisał(-a):

    > ale jednak) bo to "drogo" jak mi mówią.Tak że na PLAY się nie zdecyduję.
    > Nie chcę mieć "cichych" wrogów. Bo to widzisz jest tak: w oczy to Ci nie
    > powiedzą, ale poza tobą to obgadają.Tak się zdarzyło że jedna osoba

    To przenieś jej nr do Mobilkinga.

  • 17. Data: 2009-04-27 17:55:45
    Od: "r...@g...com" <r...@g...com>

    On 27 Kwi, 09:12, Rylen <r...@m...pl> wrote:
    > No mam kłopot. Cała rodzina ma w Plusie
    > Żona (od 3ch miesięcy) też. Ale z nią jest taki kłopot
    > że nie dzwoni prawie wcale.Aparat jest jej jednak potrzebny
    > bo się często przemieszczamy i te 2-3 słowa trzeba powiedzieć.
    > Co miesiąc doładowuję jej za 30zł a ona wykorzystuje z tego
    > 5-6zł! więc już się nazbierało prawie 100zł które nie wykorzysta.
    > czy jest jakaś możliwość w SimPlusie (na kartę) aby płacić
    > np: 50zł/mc tak jak to jest (słyszałem ) w jakiejś sieci ?
    > A jeśli nie to do jakiej przejść aby taka możliwość była ?

    ja w swoim czasie dla córek które mało rozmawiały miałem abonament w
    plusie za 10 PLN/mies . ( ze swoim telefonem ) - cała kwota
    przeznaczona na rozmowy,po przekroczeniu cena za min. była chyba 0.69
    PLN . Wydaje mi się że ta oferta jeszcze obowiązuje

    pozdr

  • 18. Data: 2009-04-27 19:10:05
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > Ale znajomi nie chcieli by dzwonić do niej (chyba raczej z przekory
    > ale jednak) bo to "drogo" jak mi mówią.Tak że na PLAY się nie zdecyduję.
    > Nie chcę mieć "cichych" wrogów. Bo to widzisz jest tak: w oczy to Ci nie
    > powiedzą, ale poza tobą to obgadają.Tak się zdarzyło że jedna osoba
    > (młoda) ma w PLAY i słyszałem jak ją obgadują. A to "co to jej nie stać
    > na rozmowy , przecież dobrze zarabia" "tylko od nas kasę wyciąga".
    > NO ale jak już ona jest no to wszystko OK cacy...cacy.. nikt tego tematu
    > przy niej nie podejmuje . No bo "nie wypada" . I tak to z tym jest.

    To kup w playu Myphona na 2 karty sim. Na jednej uruchom abo dla
    tych "co to ich nie stać na dzwonienie do fresza" za zero złoty w erze,
    a na drugiej fresza żeby w razie czego nie wspomagać niepotrzebnie kieszeni
    operatora rozmowami do tych znajomych :-).

    czapka z głowy - 45-latek :-)

  • 19. Data: 2009-04-27 19:33:30
    Od: Rylen <r...@m...pl>

    tl pisze:
> [...]
    > a na drugiej fresza żeby w razie czego nie wspomagać niepotrzebnie kieszeni
    > operatora rozmowami do tych znajomych :-).

    Wyobraź sobie że kupiłem MyPhone MP 6650 1 kwietnia za 299zł (ten na 2
    karty sim) po kilku dniach zaczął "gubić" ustawienia, a 8go kwietnia padł.
    9 go zgłosiłem do naprawy. Przyjechał kurier i odebrał. Cały przebieg
    naprawy można obserwować w internecie na ich stronie.
    Dostałem takiego e-maila " Status zlecenia mozna obserwować na stronie:
    http://www.serwis-myphone.pl
    Wpisując numer zlecenia: xxxxxx
    oraz hasło: xxxxxx
    No i rzeczywiście wczoraj dostałem e-maila że kurier do domu go
    przywiezie. Co do telefonu: Ładny zgrabny,tani, posiada radio itd. . A
    co do wad to jak jest
    słońce (nawet niewielkie to nie widać wyświetlanych numerów, trzeba
    wejść do bramy... Ale ogólnie bym go polecił. 2 lata gwarancji dor-dor
    A że po paru dniach padł? No cóż , zauważyłem że wszystko co obecnie
    produkują jest marne i tylko ładny wygląd ma.Laptoy i inne gadzety.
    No ale to może tylko moje zdanie . Nie musicie się z tym zgadzać.
    DEla mnie jest ważna gwarancja.

    Rylen