-
Data: 2013-01-11 15:37:17
Temat: Re: W fotoradarach nie chodzi o pieniądze?
Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On Fri, 11 Jan 2013, LEPEK wrote:
> Wszyscy to rozumieją, a jednak tak się dzieje, bo...
[...]
>
> ...bo to fantastycznie upraszcza pracę: jakikolwiek wypadek w tym miejscu
> można "wytłumaczyć" niedostosowaniem prędkości (no bo w końcu znak nie od
> parady stoi, nie?)
Pic w tym, że akurat niedostostowaniem można wytłumaczyć zarówno
przy znaku "40" jak i "60" :>
Ale tak, masz rację, kolejny znak odsuwa problem na kilka lat ;)
> i zająć się czymś innym :)
W sumie... bez tego znaku też by się może dało.
Tak wKF: jest miejsce w którym bodaj "40" stoi (jak pojadę to przy
okazji sprawdzę). Może dla "nieznających" powinno być coś w rodzaju
ostrzeżenia "60" na całym odcinku, może "50" przy skrzyżowaniu,
ale tyle to tam rower jedzie... :> (z górki jest, choć nie aż tak,
powiedzmy 40..45 jest jeszcze "ekonomiczne")
Znaczy to "60" ma sens z powodu niżej, ale przecież zakładanie
"jak postawimy 30 to może ktoś 60 pojedzie" jest chore.
Pic w tym, że tam zdarzają się od czasu do czasu poważne wypadki.
Ostatni który kojarzę to była stłuczka przy skrzyżowaniu, i raczej
nie sądzę aby "40" miało znaczenie (albo któryś jechał sporo szybciej,
albo to była kwestia "parkingowa", czyli zagapienia się).
Poprzednie dwa z kolei to był dość poważny i poprzednio bardzo poważny
wypadek, AFAIR mowa była o 170 kmph.
Gościowi który skasował dwa murki (ze sobą i swoim autem włącznie)
było przecież bez różnicy, czy tam jest 40 czy 140, przekroczył
jedno i drugie.
Aha, zdaje się 0,5 i 2,5 promila też by nie robiło różnicy.
I to jest irytujące - wrzucanie 51 kmph i 0,5 promila razem
ze 170 i 3 promile. Przynajmniej w statystyce.
Po prostu NIE WIDAĆ gdzie leży rzeczywisty problem.
"Nawet znak 40 nie pomógł".
A tak zupełnie prawdę mówiąc, to problem wcale nie leży w prędkości
maksymalnej, tylko warunków chwilowych w których jest rozwijana.
Nie gdzie indziej jak tu widuję złośliwe komentarze tych "mistrzów",
których irytują np. kapelusze zwalniające na zakręcie.
Skoro nie widać czy za zakrętem jest wolna jezdnia, można jechać :P
I tu leży problem - w niezwalnianiu wtedy kiedy trzeba.
pzdr, Gotfryd
Następne wpisy z tego wątku
- 12.01.13 09:26 Hinek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
Najnowsze wątki
- 2024-05-20 Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- 2024-05-19 Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- 2024-05-18 LED
- 2024-05-19 ceny nieruchomości
- 2024-05-18 Szczecin => UX/UI Designer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=