  • Data: 2020-03-31 20:27:48
    Temat: Re: (W-wa) numeracja 5-cio cyfrowa
    Od: Ircys Ircys <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 31 marca 2020 17:35:43 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > No to nie takie znow peryferia.
    >
    > O ile pamietam, to do Walbrzycha byl ruch automatyczny wlasnie pod
    > koniec lat 70-tych, w koncu miasto wojewodzkie.
    > To chyba i kable musialy byc w miare dobre ... zeby impulsy nie ginely
    >
    > P.S. Oryginalny polski ... Strowger ?
    > http://www.repozytorium.fn.org.pl/?q=pl/node/10709
    >
    > Co to za polautomatyczna centrala ?
    > W czym byl problem zrobic MM automatycznie ?

    To jednak kolega zbyt młody żeby to zrozumieć.
    W tamtym czasie to problem był nawet z octem, a co dopiero
    z telefonią.

    Z początkiem lat 80-tych miałem praktyki na Stowgerze i gdy
    przeszliśmy na nową ACMM Pentaconta, to czułem się jak na praktykach w NASA.
    Uderzała cisza. Pamiętam, że to był dopiero początek łączności automatycznej
    w naszym rejonie, zatem lata siedemdziesiąte, to jeszcze głębokie zacofanie
    i rozmowy takie jak opisywałem wcześniej -zamawiane i wykrzyczane, więc nie pisz
    tu o kablach.
    A rozmowy międzynarodowe i do tego automatyczne(!) miały dla nas status UFO :)

    Ircys