  • 1. Data: 2013-02-13 10:39:19
    Temat: WD Red do serwera
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl>

    Czy są jakieś przeciwwskazania by użyć WD Red jako dodatkowy dysk w
    serwerze, na który co noc robi się backup rzędu kilku GB ?!?

    mp.

  • 2. Data: 2013-02-13 12:35:48
    Temat: Re: WD Red do serwera
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    On 13/02/2013 09:39, Michał Pysz wrote:
    > Czy są jakieś przeciwwskazania by użyć WD Red jako dodatkowy dysk w
    > serwerze, na który co noc robi się backup rzędu kilku GB ?!?

    Niby tak, ale pamiętaj, że serwery się palą, uszkadza się zasilacz itd.
    Rozumiem, że to jeden z kilku backupów?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 3. Data: 2013-02-13 20:44:35
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Michał Pysz <p...@w...pl> wrote:
    > Czy są jakieś przeciwwskazania by użyć WD Red jako dodatkowy dysk w
    > serwerze, na który co noc robi się backup rzędu kilku GB ?!?

    Nie ma, ale ja też Green używam w macierzach i nie narzekam.

    a.

  • 4. Data: 2013-02-14 11:42:49
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl>

    > Niby tak, ale pamiętaj, że serwery się palą, uszkadza się zasilacz itd.
    > Rozumiem, że to jeden z kilku backupów?
    Docelowo tak, narazie różnie z tym bywa niestety. Co jakiś czas idzie
    kopia na zewnętrzny nośnik, a czasem na jakieś cloudowe część danych.

    mp.