  • Data: 2014-10-27 11:36:02
    Temat: Re: WLAMANIE DO MOJEGO KONTA - ZNANY WIELKI BANK !!! Co robic???
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 27 Oct 2014, v...@g...com wrote:

    > Mam tylko karte DEBETOWA (kredytowej nie mam), jest to zwykla karta bankomatowa
    > bez funcji platnosci tzw. zblizeniowej,

    To jest akurat trzeciorzędne - nie pamiętam jak nazywa się funkcjonalność
    która pozwala traktować kartę debetową prawie jak kredytową (choć i tak
    część sprzedawców nie ma "włączonej" obsługi takiego przypadku), ale
    nie ma to *NIC* wspólnego z płatnością zbliżeniową.

    > Nigy nikomu nie podawalam zadnych numerow mojej karty debetowej ani przez Internet
    ani w tzw. realu.

    Numer akurat można wygenerować :) (znaczy "formalnie poprawny", a czy
    taka karta istnieje to już inna bajka), ochroną jest praktycznie
    data ważności (żeby ją spasować do karty, złodziej musiałby trafić
    kolejne losowanie) tudzież kod CVV.

    pzdr, Gotfryd