  • 1. Data: 2014-10-26 17:06:16
    Temat: WLAMANIE DO MOJEGO KONTA - ZNANY WIELKI BANK !!! Co robic???
    Od: v...@g...com

    Wlasnie przegladam operacje na moim internetowym koncie mojego banku i odkrywam, ze
    "KTOS" dokonal operacji przelewu zaplaty (do Berlina za uslugi miedzynarodowego
    serwisu randkowego okolo 200zl) BEZ MOJEGO UDZIALU!
    W szczegolach operacji widnieje opis: "Obciazenie karta na konto wlasne".

    Wielki bank miedzynarodowy, oddzial polski (nie chce zdradzac nazwy - na razie).

    Posiadam wlaczona JEDYNIE opcje potwierdzania karta kodow jednorazowych "TAN" (nie
    mam wlaczonej opcji potwierdzenia SMSem). Mam absolutna pewnosc iz NIKT nie mial
    dostepu do mojej karty TAN.

    NIGDY nie przegladalam portalu owego serwisu randkowego - po raz pierwszy
    dowiedzialam sie o jego istnieniu TERAZ!

    Wiec co? SERWERY BARDZO ZNANEGO WIELKIEGO BANKU o DUZEJ REPUTACJI - zostaly
    ZHACKOWANE?

    CO MAM ROBIC?

    Po pierwsze - chce odzyskac moje pieniadze ktore mi zwyczajnie skradziono.

    Po drugie - ow wielki bank prawdopodobnie chcialby cos zrobic z tym BAJZLEM u siebie?

    P.S. Przyznam ze dotad jedynie czytalam o takich rzeczach lub sluchalam w tv, i
    wydawalo mi sie to bardzo nieprawdopodbne - az do dzisiaj...

  • 2. Data: 2014-10-26 17:14:50
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 26 Oct 2014 09:06:16 -0700 (PDT), v...@g...com napisał(a):

    > Wiec co? SERWERY BARDZO ZNANEGO WIELKIEGO BANKU o DUZEJ REPUTACJI - zostaly
    ZHACKOWANE?

    > CO MAM ROBIC?

    Wsadz se lepszy procek... do glowy!

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 3. Data: 2014-10-26 17:17:12
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    <v...@g...com> napisał:

    > SERWERY BARDZO ZNANEGO WIELKIEGO BANKU o DUZEJ REPUTACJI - zostaly
    > ZHACKOWANE?

    Widocznie miały zbyt słabe zasilacze.

    > CO MAM ROBIC?

    Wysłać tę jeramiadę również na pl.rec.zeglarstwo.szanty.

    JoteR

  • 4. Data: 2014-10-26 18:38:03
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    W dniu 2014-10-26 o 17:06, v...@g...com pisze:
> [...]
    > P.S. Przyznam ze dotad jedynie czytalam o takich rzeczach lub sluchalam w tv, i
    wydawalo mi sie to bardzo nieprawdopodbne - az do dzisiaj...

    W pierwszej kolejności kontaktujesz się z bankiem i składasz reklamację
    (podajesz daty,kwoty transakcji) a także dyspozycję zablokowania karty w
    związku z podejrzeniem kradzieży danych karty.
    Najprawdopodobniej przy okazji używania karty (numer, data ważności,
    kody CVC, CVV) ktoś przechwycił bazę danych. To się zdarza często (mi
    również) i banki traktują takie sytuacji jako normalne działania
    operacyjne. Transakcje są kompensowane zwrotnym przelewem na rachunek,
    kartę.
    Tak naprawdę, to chyba w każdym banku jest dział monitoringu transakcji,
    wszystkie transakcje na poczet zagranicznego podmiotu są przez nich
    weryfikowane. Ostatnio miałem nawet problem aby opłacić rezerwację
    hotelu w Czechach przez booking.com gdyż mój bank traktował te operacje
    jako podejrzane i blokował je. Dopiero kontakt z bankiem i złożenie
    odpowiedniej autoryzacji umożliwiło opłacenie hotelu przez internet.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2014-10-26 18:43:39
    Od: ApostatA <n...@w...pl>

> [...]
    > za uslugi miedzynarodowego serwisu randkowego okolo 200zl) BEZ MOJEGO
    > UDZIALU! W szczegolach operacji widnieje opis: "Obciazenie karta na

    e tam włam, zwykły skimming. Mam nadzieje ze zblokowałeś kartę bo
    wkrótce Ci wyczyszcza konto a jak masz dopuszczalny debet to wiadomo,
    beda ciagnąć do odrzucenia transakcji.

    --
    "...tylko ludzie ku..."

  • 6. Data: 2014-10-26 21:59:37
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Najprawdopodobniej przy okazji używania karty (numer, data ważności, kody
    > CVC, CVV) ktoś przechwycił bazę danych.

    A WLASNIE, ZE NIE!!!!
    TO WINA TEGO WIELKIEGO MIEDZYNARODOWEGO BANKU!!!!!!!!!
    BO MAJA TAM KIEPSKIE ZASILACZE!!!!!!!!!!!!!

    --
    CAPSLOCK TEAM - LEPIEJ WIDOCZNI, WIDOCZNIE LEPSI

  • 7. Data: 2014-10-27 09:18:11
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-26 21:59, jakson pisze:

    > A WLASNIE, ZE NIE!!!!
    > TO WINA TEGO WIELKIEGO MIEDZYNARODOWEGO BANKU!!!!!!!!!
    > BO MAJA TAM KIEPSKIE ZASILACZE!!!!!!!!!!!!!

    plonk ...

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 8. Data: 2014-10-27 09:22:39
    Od: v...@g...com

    W dniu niedziela, 26 października 2014 18:43:42 UTC+1 użytkownik ApostatA napisał:

    > e tam włam, zwykły skimming. Mam nadzieje ze zblokowałeś kartę bo
    > wkrótce Ci wyczyszcza konto a jak masz dopuszczalny debet to wiadomo,
    > beda ciagnąć do odrzucenia transakcji.

    "Skimming":
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Skimming
    http://tinyurl.com/nwcyudb
    http://kryzysowo.pl/skimming-przestepcza-dzuma-xxi-w
    ieku/
    czyli przestepca FIZYCZNIE montuje nakladki na bankomacie, na slot do karty, ew. na
    klawiature bankomatu oraz kamerke u gory (do czytania wklepywanych kodow PIN)?

    Ale wtedy tenze przestepca pozna kod PIN oraz strukture mojej karty debetowej co
    umozliwi mu jej sklonowanie, czy tak? Wiec tak jaby mial moja karte bankomatowa z
    kodem PIN, tak?

    Ale czy przy pomocy karty DEBETOWEJ w ogole da sie robic przelewy przez Internet? I
    to jeszcze miedzynarodowe?
    Czy da sie placic za uslugi oferowane przez serwisy internetowe?

    P.S. Podkreslam, ze NIE MAM karty KREDYTOWEJ, a zadnych numerow karty debetowej nigdy
    nikomu nie podawalam ani przez Internet ani w tzw. realu.

  • 9. Data: 2014-10-27 09:32:39
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 27 Oct 2014 01:22:39 -0700 (PDT), v...@g...com napisał(a):

    > zadnych numerow karty debetowej nigdy nikomu nie podawalam ani przez Internet ani w
    tzw. realu.

    A czy ktokolwiek poza Toba dotykal kiedykolwiek tej karty? Np. sprzedawca? No
    wlasnie...
    wiec nie pieprz, ze nikomu nie podawales.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 10. Data: 2014-10-27 09:39:16
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 27 Oct 2014 01:22:39 -0700 (PDT), v...@g...com napisał(a):

    > Ale czy przy pomocy karty DEBETOWEJ w ogole da sie robic przelewy przez Internet?
    > I to jeszcze miedzynarodowe?

    Da się o ile znasz: Numer karty, datę ważności i kod CVV.
    --
    Jacek