  • 81. Data: 2012-05-25 11:14:44
    Temat: Re: WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizację
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Polacze,

    Z każdym?

  • 82. Data: 2012-05-25 12:08:43
    Temat: Re: WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizacj
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Skrypëk" napisał w wiadomości grup
    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    >Z każdym?

    Z tymi co uzywam jakos sie lacze.

    Znasz jakies rozwiazanie ktore dziala "z kazdym i zawsze" ?

    J.

  • 83. Data: 2012-05-25 12:25:18
    Od: ArekM <a...@j...com>

    > Dajcie spokój już z tym BT - w dzisiejszych czasach używać to do
    > przesyłu plików gdy jest tyle różnych lepszych metod na to??
    > To przeżytek... Nadaje się to do grania przez słuchawki bezprzewodowe.

    Tutaj sie w zupełności zgadzam!
    Panowie - szczerze!!! Kiedy ostatni raz uzyliscie BT do przesłania
    pliku? :) Jak dla mnie kabelek/chmura (poczta, dyski online) są
    zdecydowanie wygodniejsze - a uzywanie BT do tego celu to troche
    komplikowanie sobie życia - trzeba wyszukać urządzenie, wpisywac piny,
    zatwierdzac .....

    > Swoją drogą niedawno wypuszczone, nowe wersje sławnego programu
    > "Bump" dla iOS i dla Androida umożliwiają łatwe przesyłanie zdjęć
    > nie tylko między smartfonami ale i między smartfonem a pecetem.

    Ale zdjęcia to nie wszystko. W moim przypadku wymieniam między
    telefonami/telefonem a pecetem dwa rodzaje plików - PDF i zdjęcia. Ten
    "Bump" to potrafi?

    --
    PZDR!
    iP4S/SGSII

  • 84. Data: 2012-05-25 12:34:40
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    ArekM nabazgrał(a):

> [...]
    > wygodniejsze - a uzywanie BT do tego celu to troche komplikowanie sobie
    > życia - trzeba wyszukać urządzenie, wpisywac piny, zatwierdzac .....

    Dwa dni temu ... przesyłałem .APK koledze z firmy ... :)

  • 85. Data: 2012-05-25 12:38:59
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu Pt 25 05 2012 12:25, ArekM pisze:

    > Tutaj sie w zupełności zgadzam!
    > Panowie - szczerze!!! Kiedy ostatni raz uzyliscie BT do przesłania
    > pliku? :)

    Przedwczoraj :-)

> [...]
    > zdecydowanie wygodniejsze - a uzywanie BT do tego celu to troche
    > komplikowanie sobie życia - trzeba wyszukać urządzenie, wpisywac piny,

    To fakt, strasznie skomplikowane.

    --
    ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 86. Data: 2012-05-25 12:50:41
    Od: ArekM <a...@j...com>

    > Dwa dni temu ... przesyłałem .APK koledze z firmy ... :)

    Hmm... i to naprawde wygodniejsze niz wyslanie pocztą? :)

    --
    PZDR
    iP4S/SGSII

  • 87. Data: 2012-05-25 12:53:52
    Od: ArekM <a...@j...com>

    W dniu 2012-05-25 12:38, ALEX MR pisze:

    > Przedwczoraj :-)

    U mnie naokoło same iosy, androidy, pecety z win .... a BT do wyslania
    pliku uzylem ostatni raz jakies 3 lata temu :)

    > To fakt, strasznie skomplikowane.

    No ale wyslanie mailem to tylko wpisanie/wybranie adresu email... :)

    --
    PZDR!
    iP4S/SGSII

  • 88. Data: 2012-05-25 12:57:26
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu Pt 25 05 2012 12:53, ArekM pisze:

    > U mnie naokoło same iosy, androidy, pecety z win .... a BT do wyslania
    > pliku uzylem ostatni raz jakies 3 lata temu :)

    iOS jest kaleki z założenia, więc pomiń.

    > No ale wyslanie mailem to tylko wpisanie/wybranie adresu email... :)

    AŻ. Nie wszyscy to potrafią, a ja za kogoś nie mam ochoty konfigurować :-)

  • 89. Data: 2012-05-25 12:59:12
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    ArekM <a...@j...com> wrote:

    > Hmm... i to naprawde wygodniejsze niz wyslanie pocztą? :)

    Oczywiście, że nie. Ale nerdom się wydaje że tak jest "cool".

  • 90. Data: 2012-05-25 13:12:19
    Od: ArekM <a...@j...com>

    > AŻ. Nie wszyscy to potrafią, a ja za kogoś nie mam ochoty konfigurować :-)

    No dobra ... jednak musze sie z tym zgodzic :)

    --
    PZDR!
    iP4S/SGSII