eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWadliwe 2.0TDi w grupie VAG. › Re: Wadliwe 2.0TDi w grupie VAG.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Irokez" <n...@e...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wadliwe 2.0TDi w grupie VAG.
    Date: Fri, 25 Jun 2010 14:30:19 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 46
    Message-ID: <i027h1$r0b$1@news.onet.pl>
    References: <hvvav8$dc6$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: pl216.walbrzych.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1277469025 27659 217.99.254.216 (25 Jun 2010 12:30:25 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 25 Jun 2010 12:30:25 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2292070
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:hvvav8$dc6$1@news.dialog.net.pl...
    > Witam.
    >
    > Kilka razy, przy okazji innych wątków temat wystąpił.
    > Ja postanowiłem zapytać wprost - czy wady z pękającymi głowicami i/lub z
    > szybko padającym napędem pompy oleju dotyczą wszystkich silników
    > produkowanych w danym okresie czasu? Czy dotyczy to jednej/kilku

    Już kiedyś podawałem linka ciekawego
    http://www.a4club.eu/index.php?topic=7394.msg140114#
    msg140114

    Poza tym gdzieś ktoś na forum onetowym (niestety nie zapisałem kto i gdzie)
    podał coś takiego:
    cyt:
    2.0 TDI 8V bez wałków wyrównoważających (np. BMM, BGW) -
    zero problemów mechanicznych w układzie korobowo - tłokowym,
    czasem (bardzo sporadycznie) pękające głowice na mostku pomiędzy zaworami
    a końcówką pompowtrysku, wyrabiające się gniazda pompowtrysków,
    awaryjne turbiny i problemy wynikające z DPF,

    - 2.0 TDI 16V bez wałków wyrównoważajkących z popmpkami Bosch
    (np. BSY, BKD, AZV) - pękają głowice do 2007 r,
    siadają pompki z końcówką "B", awaryjne rumuńskie turbiny,
    kiwające się na boki pompowtryski, drgania na obrotach jałowych,

    - 2.0 TDI 8V z wałkami wyrównoważającymi
    (np. BKP) - problemy te same co z BMM + awarie napędu pompy oleju,

    - 2.0 TDI 16 V z wałkami wyrównoważającymi i pompkami Bosch
    (np. BLB, BRE) - problemy te same co z BKD + awarie napędu
    pompy oleju i wałków wyrównoważających,

    - 2.0 TDI 16 V z wałkami (BKP, BMR, BRD)
    lub bez wałków wyrównoważających (BMN) ale z pompkami piezo od Siemensa -
    analogiczne problemy jak dla tych z Boschem + problemy z pompkami
    (utrata mocy, zapychanie się dysz).
    "

    Jednym słowem wyleczyło mnie to z pomysłu na jakikolwiek 2.0TDI od VAG

    Pozdro

    --
    Irokez

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: