eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWadliwe 2.0TDi w grupie VAG. › Re: Wadliwe 2.0TDi w grupie VAG.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!postnews.google.com!news3.
    google.com!npeer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.hig
    hwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.
    pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.p
    l.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Rafal Lorenc <s...@u...sie.pl>
    Subject: Re: Wadliwe 2.0TDi w grupie VAG.
    References: <hvvav8$dc6$1@news.dialog.net.pl> <i027h1$r0b$1@news.onet.pl>
    Organization: USMIECHA SIE PL -=http://usmiecha.sie.pl=-
    Reply-To: s...@u...sie.pl
    User-Agent: slrn/pre0.9.9-111 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@u...sie.pl>
    Date: 25 Jun 2010 12:40:00 GMT
    Lines: 47
    NNTP-Posting-Host: 83.18.48.190
    X-Trace: 1277469600 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2592 83.18.48.190:35011
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2292075
    [ ukryj nagłówki ]

    Irokez [n...@e...pl]
    na: pl.misc.samochody napisal/la:

    > Już kiedyś podawałem linka ciekawego
    > http://www.a4club.eu/index.php?topic=7394.msg140114#
    msg140114
    >
    > Poza tym gdzieś ktoś na forum onetowym (niestety nie zapisałem kto i gdzie)
    > podał coś takiego:
    > cyt:
    > 2.0 TDI 8V bez wałków wyrównoważających (np. BMM, BGW) -
    > zero problemów mechanicznych w układzie korobowo - tłokowym,
    > czasem (bardzo sporadycznie) pękające głowice na mostku pomiędzy zaworami
    > a końcówką pompowtrysku, wyrabiające się gniazda pompowtrysków,
    > awaryjne turbiny i problemy wynikające z DPF,
    >
    > - 2.0 TDI 16V bez wałków wyrównoważajkących z popmpkami Bosch
    > (np. BSY, BKD, AZV) - pękają głowice do 2007 r,
    > siadają pompki z końcówką "B", awaryjne rumuńskie turbiny,
    > kiwające się na boki pompowtryski, drgania na obrotach jałowych,
    >
    > - 2.0 TDI 8V z wałkami wyrównoważającymi
    > (np. BKP) - problemy te same co z BMM + awarie napędu pompy oleju,
    >
    > - 2.0 TDI 16 V z wałkami wyrównoważającymi i pompkami Bosch
    > (np. BLB, BRE) - problemy te same co z BKD + awarie napędu
    > pompy oleju i wałków wyrównoważających,
    >
    > - 2.0 TDI 16 V z wałkami (BKP, BMR, BRD)
    > lub bez wałków wyrównoważających (BMN) ale z pompkami piezo od Siemensa -
    > analogiczne problemy jak dla tych z Boschem + problemy z pompkami
    > (utrata mocy, zapychanie się dysz).
    > "
    >
    > Jednym słowem wyleczyło mnie to z pomysłu na jakikolwiek 2.0TDI od VAG

    A to błąd.
    Obecne 2.0 TDI CR to naprawdę bardzo dobre silniki - porównywane są one
    obecnie do 1.9TDI jeżeli chodzi o awaryjność.


    Pozdrawiam,
    Rafal Lorenc

    --
    SysAdmin UsmiechaSie
    jid/mail:s...@u...sie.pl mobile: 503-611-119
    www.usmiecha.sie.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: