    Date: Sat, 28 Jul 2012 18:35:44 +0200
    From: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Wam wszytskim odbilo z tym Lispem :)

    W dniu 2012-07-28 13:59, fir pisze:

    > jest ponoc takie powiedzenie " Nigdy nie polemizuj z głupem &#8211; najpierw
    > sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem." ;-0

    Jesteś w tym mistrzem.

    > - pokrywa ono pewne realne doswiadczenie ;-) ale mi samo ono wydaje sie
    > i tak dosyc paskudne, co do swiata polmozgow to nie tylko czytanie ich
    > ale nawet krytyczne odnoszenie sie do nich bywa somewhat traumatyczne

    Czy ty czytasz kiedykolwiek swoje własne posty? Zapewniam cię, że
    czytanie ich to kwintesencja traumatycznych przeżyć. Spróbuj kiedyś. Ile
    ja już czasu zmarnowałem filtrując twoje pseudowywody napisane w jakimś
    dziwnym języku udającym polski, żeby wyszukać istotną informację...
    dziękuję fir i innym twoim, hmmm... osobowościom.

    Po chwili zastanowienia myślę jednak (wydaje mi się), że jednak
    czytasz(?), skoro się do nich (do swoich własnych postów) odnosisz. I
    (nie)dziwi mnie myśl, że zarówno czytanie własnych postów i odnoszenie
    się do własnych postów paskudnym ci się nie wydaje.

    Pozdrawiam
    Piotr