  • 11. Data: 2013-02-19 08:29:47
    Temat: Re: Warszawa - Londyn
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    Dnia Mon, 18 Feb 2013 23:14:53 +0100, Arbiter napisał(a):

    > Użytkownik "Iglo" <i...@o...pl> napisał w wiadomości

    > a co to za skuter?

    Aprilia Habana.

  • 12. Data: 2013-02-19 12:32:57
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    > Aprilia Habana.

    fajny kibel. Kiedyś się ścigałem z takim ze świateł, ja bylem Hondą sh125i i
    Habana nie odstawała, równo jechalismy

  • 13. Data: 2013-02-19 13:47:13
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    Dnia Tue, 19 Feb 2013 12:32:57 +0100, Arbiter napisał(a):

    > fajny kibel. Kiedyś się ścigałem z takim ze świateł, ja bylem Hondą sh125i i
    > Habana nie odstawała, równo jechalismy

    Coś czuję że do mojego kombiaka nie wejdzie..

  • 14. Data: 2013-02-19 14:02:15
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

    >Coś czuję że do mojego kombiaka nie wejdzie..

    http://pl.gefco.net/rozwiazania-i-uslugi/uslugi/2whe
    elers-transport-jednosladow/

    Buniek

  • 15. Data: 2013-02-19 17:01:24
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    > Coś czuję że do mojego kombiaka nie wejdzie..

    http://moto.arbiter.pl/zdjecie/12233.Transport.motoc
    ykla

    50tka na 14" kołach - piaggio Free

    Aprilia Kabana jest chyba bardziej przysadzista, moze byc tez dłuższa

  • 16. Data: 2013-02-19 19:32:10
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    Dnia Tue, 19 Feb 2013 17:01:24 +0100, Arbiter napisał(a):

    > http://moto.arbiter.pl/zdjecie/12233.Transport.motoc
    ykla

    > 50tka na 14" kołach - piaggio Free
    >
    > Aprilia Kabana jest chyba bardziej przysadzista, moze byc tez dłuższa

    Znalazłem dane Habany i według tego jest dłuższa od maxymalnej długości
    bagażnika mojej Renówki. Mając na uwadze kasę na paliwo i prom, czas to
    chyba zdecyduję się na jakiś transport zewnętrzny. Szkoda. Nikt ze
    znajomych nie ma czegoś choć kapkę większego żeby pojechać bez bólu, bo
    mimo wszystko wolałbym sam.

  • 17. Data: 2013-02-20 13:48:24
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    Mam nowy pomysł, zresztą już wcześniej coś mi się takiego po głowie
    telepało.. Hak założę do kombika, koszt 500zł, +35zł w wydziale
    komunikacji, koło mnie wypozyczalnia przyczep, fajne, nowe, można ciągnąć
    za granicę, 30zł za dobę. A sam hak przyda się na pewno, bo jestem
    działkowiec i planuję remonty, wożenie gruzu itp. Czasem najprostsze
    pomysły wpadają do głowy najpóźniej.

  • 18. Data: 2013-02-20 14:19:53
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Iglo" napisał w wiadomości grup
    et...

> [...]
    > za granicę, 30zł za dobę. A sam hak przyda się na pewno, bo jestem
    > działkowiec i planuję remonty, wożenie gruzu itp. Czasem najprostsze

    No ale co to zmieni w sprawie opłacalności? IMO ciągle samodzielna podróż
    będzie droższa niż spedycja... Choć szczerze powiedziawszy ja bym się wybrał
    samodzielnie :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 19. Data: 2013-02-20 20:07:58
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

> [...]
    > za granicę, 30zł za dobę. A sam hak przyda się na pewno, bo jestem
    > działkowiec i planuję remonty, wożenie gruzu itp. Czasem najprostsze

    Poczytaj jeszcze jak z opłatą na promie za taki zestaw.

    pozdr
    lublex

  • 20. Data: 2013-02-21 07:56:50
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    Dnia Wed, 20 Feb 2013 14:19:53 +0100, Ergie napisał(a):

    > No ale co to zmieni w sprawie opłacalności? IMO ciągle samodzielna podróż
    > będzie droższa niż spedycja... Choć szczerze powiedziawszy ja bym się wybrał
    > samodzielnie :-)

    Generalnie, gdyby nie to, że skuter jest prezentem, jest od pierwszego
    właściciela i nie miał nigdy dzwona to taka wyprawa jest całkowicie
    nieopłacalna dla zwykłego obywatela nie będącego handlarzem jadącym busem
    po większą ilość jednośladów na handel.
    Najdalej samochodem byłem w Paryżu (rzuciłem się na taką wyprawę renaut
    twingo :-) ), też mam ochotę pojechać sam. Zawsze to nowe doświadczenie,
    odwiedzenie znajomych..