  • Data: 2017-08-18 11:30:57
    Temat: Re: Warto zainwestować w lepszą kamerkę
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 18 sierpnia 2017 11:22:48 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik przemek napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > I do kazdego bedziesz blizej podjezdzal ?
    >
    > Lepsza kamerka siegnie troche dalej, ale tylko troche dalej. Powiedzmy
    > 2x dalej.

    Ale jak sie jedzie w peletonie to jednak rejestracje w dzien widac dosyc dobrze z
    standardowej odleglosci. A odstęp jednak fluktuuje więc jest spora szansa ze bylo by
    widac.

    Ale i w druga strone, jakby trzymac sie za tym lolkiem bliżej to nie byla by
    potrzebna, przynajmniej dla tego co ja miał...