  • 51. Data: 2017-06-08 20:03:53
    Temat: Re: Wartość samochodu w stosunku do rocznych dochodów
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 08.06.2017 o 18:43, Pszemol pisze:

    > Weź Ty mi proszę nie mów co się da zrobić a czego się nie da, ok? :-))))

    to napisz mi co się da z tego wywnioskować i w jaki sposób chcesz to
    zrobić. Skoro ma ci ktoś odpowiadać tutaj a nie na priv to ja też chcę
    do jakiegoś wniosku dzięki tym odpowiedziom dojść (a na razie nie wiem
    do jakiego mógłbym)

    > I tylko o to pytam. Wreszcie :-) Kilka procent?
    >
    > Wartość wszystkich aut w Twojej rodzinie w porównaniu do aktualnych
    > zarobków brutto całego gospodarstwa domowego to zaledwie kilka (2-3)
    > procent?

    tak, tyle jest dla mnie warte. Oznacza to tyle, że gdybym je stracił, a
    później kolejne i kolejne, to wreszcie zamiennikiem auta które mam w tej
    chwili będzie właśnie auto za taką kwotę (w większości przypadków nie
    wykupuję AC, więc ewentualna kradzież równoznaczna jest z utratą całej
    wartości auta)

    Łukasz

  • 52. Data: 2017-06-08 20:05:30
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > no w sumie nie wiem, bo nie wiem co to jest brutto, skoro do kieszeni
    > biorę netto pomniejszone o podatek dochodowy, to żeby wyliczyć mój
    > dochód brutto to mam dodać 23%, a może więcej albo mniej?

    Dzisss... to tyle ile wpisałeś w PIT-cie. Dopiero co je wypełnialiśmy.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 53. Data: 2017-06-08 20:21:05
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Pszemol w

> [...]
    ^^^^^^^^^^^
    > Nie, nie przestało. Nie napisałem, że przestało...

    Napisałeś...

    > Nie obchodzą mnie koszty utrzymania ani to ile kto jeździ ani gdzie trzyma
    > auto. Podałeś dużo zbędnych informacji o które nie pytałem.

    Heheh [1]

    > Pół miliona za samochód zabytkowy? A co Ty tam masz??

    Masz? Przecież napisałem "stał".
    Ty masz problem z rozróżnieniem czasu przeszłego od teraźniejszego, o
    pomyleniu bańki (100PLN) z bańka (1 000 000 ZŁ) szkoda wspominać

    > No sam mi podałeś. Skoro auto o wartości 120k stanowi 50% Twoich rocznych
    > dochodów. Z tym że ja o to nie pytałem.

    Nie podałem Ci nic, tym bardziej nie podałem, że 120kPLN to 50% moich
    przychodów, mam jeszcze dwa inne samochody (a może 5...)

    > :-) Wtedy też wiedziałbym tyle ile mi powiesz.

    Czyli nic

    > Albo 10000 i 200000 albo 20000 i 400000.
    > Właśnie o to chodzi, że nie wiesz, bo nie podałem zbyt wiele info.

    LOL

    > prosiłem też aby nie podawać zbędnych informacji - podałeś jednak,
    > najwyraźniej Ty bardzo chciałeś się zarobkami pochwalić.

    LOL^2

    > Chybym chciał się chwalić wysokimi zarobkami to podałbym 5% bez dodatku, że
    > to małowarte starocie.

    No i masz, jednak podałeś więcej niż trzeba ;P

    > Ale nie o to mi chodziło.
    > Próbowałem skonstruować pytanie właśnie celowo tak, aby można było podać
    > tylko ten procent.

    To trzeba było nie zadawać pytania na grupie dyskusyjnej, gdzie każdy może
    odpowiedzieć jak mu sie podoba, niezależnie od intencji pytka, tylko użyć
    odpowiednich narzędzi, a na grupie upublicznic i skomentować wyniki.

    > Bo tylko ten stosunek wartości auta do zarobków mnie
    > interesuje.

    Może wyjaśnisz dlaczego interesuje Cię, że ktoś ma szrota w garażu, nie
    jeździ nim, bo go nie stać, ale napisze że 5% (prawie ja Ty), albo napisze
    że 20%, ale tez nie jeździ bo mu szkoda (choć go stać), albo 20% i jeździ bo
    ma w d4?

    --
    'Tom N'

  • 54. Data: 2017-06-08 20:25:56
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Mateusz Bogusz w

    > Dzisss... to tyle ile wpisałeś w PIT-cie. Dopiero co je wypełnialiśmy.

    I nie ma w picie pozycji dochód brutto, i pitów nie składa się do izby
    skarbowej...

    Chce Pszemolna grupie pl dyskutować, to powinien sie poduczyć trochę ;P

    --
    'Tom N'

  • 55. Data: 2017-06-08 21:21:48
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    007 <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:
    > Pszemol w

    > ^^^^^^^^^^^
    >
    > Napisałeś...

    Gdzie? To co podkreśliłeś dotyczyło przeszłości, pisałem o chwili gdy
    redagowałem pierwszego posta w tym wątku.

    Nic nie pisałem tam o teraźniejszości.

    Nie miej proszę pretensji do mnie o wytwory Twojej bujnej wyobraźni :-)

    > Heheh [1]

    Zapomniałeś wstawić [1] do headerów....

    > Masz? Przecież napisałem "stał".
    > Ty masz problem z rozróżnieniem czasu przeszłego od teraźniejszego,

    Nie, to Ty przypisujesz znaczenie którego słowo nie ma.

    Napisałeś że stał u Ciebie w garażu, fakt, ale teraz może stać przed
    garażem. Nic nie pisałeś że sprzedałeś i już nie masz.

    > o pomyleniu bańki (100PLN) z bańka (1 000 000 ZŁ) szkoda wspominać

    Ja się nie pomyliłem. U nas na wsi się "bańką" milion nazywa.

  • 56. Data: 2017-06-08 22:36:56
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-08 o 14:59, J.F. pisze:
    > Czuje, ze chce uzasadnic zakup Tesli :-)

    I pochwalić się że go stać a jednocześnie nie przyznając się ile zarabia.

    "Cfaniaczek" jeden :-)

  • 57. Data: 2017-06-08 23:09:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Idiotycze pytanie zadales. Co to znaczy w stosunku do zarobkow? Jak ktos zarabia 3500
    na reke to duzo czy malo? A jak ma dwojke dzieci i zone co nie pracuje? Zadales
    pytanie takie jakie zadaje gimbaza brandzlujaca sie ile auto wyciaga. Swiat ludzi
    doroslych zaczyna z zakupem pierwszej butelki do karmienia niemowlaka a potem jest
    coraz gorzej bo buty wystarczaja na cztery miesiace.

  • 58. Data: 2017-06-09 02:54:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Idiotycze pytanie zadales. Co to znaczy w stosunku do zarobkow?
    > Jak ktos zarabia 3500 na reke to duzo czy malo?

    Nie interesują mnie zarobki. Czego tu nie rozumiesz, Kogutek? :-)

  • 59. Data: 2017-06-09 03:01:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ddddddddddddd" <d...@f...pl> wrote in message

> [...]
    > zrobić. Skoro ma ci ktoś odpowiadać tutaj a nie na priv to ja też chcę do
    > jakiegoś wniosku dzięki tym odpowiedziom dojść (a na razie nie wiem do

    Już pisałem - chcę wywnioskować jaki procent rocznych dochodów brutto
    (czytaj: przychodów) u Polaków stanowi wartość samochodów jakimi jeżdzą...

> [...]
    > chwili będzie właśnie auto za taką kwotę (w większości przypadków nie
    > wykupuję AC, więc ewentualna kradzież równoznaczna jest z utratą całej

    Coś tu przekombinowałeś... nie pytam co by było gdyby Ci ukradli to
    co masz ani co by było gdyby Ci ukradli drugi raz...

    Ty to masz problemy ze zrozumieniem najprostrzych pytań, stary! :-)

  • 60. Data: 2017-06-09 06:54:48

    W dniu 2017-06-09 o 02:54, Pszemol pisze:
    > Nie interesują mnie zarobki. Czego tu nie rozumiesz, Kogutek? :-)

    Interesuje Cię stosunek i to procentowy :-)

    Perwersyjna pani domu czy patologia alkoholowa?

    Sorry ale niezły ubaw jest :-)