    From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wazelinka - szampon Sonax Extreme 2 w 1
    Date: Wed, 8 Sep 2010 21:13:16 +0100

    Dnia Wed, 08 Sep 2010 21:57:07 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

    > I do czego go dolewasz? Do kranówy czy demineralizowanej?

    do kranówy, w tym cała zaleta koncentratu.
    Zamiast wozić bańki, wozisz małą buteleczkę.
    Nie wiem, czy ten koncentrat Sonaxa co jest teraz to jest to samo co miałem
    kiedyś, faktem jest, że tamten był oryginalny niemiecki, z polską naklejką,
    a butelka była żółta. Później na długi czas zniknął ze sklepów.
    Ale zmywał doskonale, również muchy - co nie jest trywialne.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel