  • Data: 2018-08-21 02:50:16
    Temat: Re: Wentylator
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-08-20, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale w jakim sensie ?
    > Cyklon jest cyklon i wiadomo do czego sluzy.

    Przyznam bez bicia, że nie miałem siły oglądać całości. Tam jest
    powiedziane, że to ma być cyklon czyli do separacji? Bo jesli nie, to
    przecież taką konstrukcję ma wiele wentylatorów, w tym domowych.

    A jeśli do separacji, to w ogóle stosuje się takie spiralne z zamknietą
    turbiną? Jak to czyścić?

    Co innego np. taki:
    https://cpimg.tistatic.com/03413832/b/4/Fan-Impeller
    .jpg