  • Data: 2017-10-15 19:56:57
    Temat: Re: Wentylator karty graficznej
    Od: JaNus <bez@adresu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-15 o 18:22, z pisze:
    > Ciekawe dlaczego nie zdarzyło mi się zaobserwować przez kilkanaście
    > lat zepsutego oryginalnego wentylatora z procesowa intela. Czy oni
    > tam nie umieją liczyć i optymalizować kosztów? :-)
    Celny dżołk (pisownia zaczerpnięta od "platformowego")
    Ale potraktuję go poważnie, i tak też skomentuję:
    chłopaki od Intela są żywotnie zainteresowani niezawodnością swych
    produktów, i wiedzą, że klient nie przyjmie do (akceptującej) wiadomości
    tłumaczenia, że (dajmy na to): "5-letnia żywotność procesora to i tak
    dużo, po tym okresie trzeba wymienić mostek północny, oraz wszystkie
    okładziny do złącz p-n-p", jak to jest z samochodami.

    W zakres żywotności wchodzą taż dołączane przez Intela składniki
    "otaczające", czyli np. kręciołek. No tak, mogliby dodawać jakąś
    chińszczyznę, ale... Ale procesor w apogeum swej świetności wart jest te
    kilka stówek $, zaś ile można zaoszczędzić na badziewiarskim śmigle?
    Pięć $, 10? Nikt ni będzie tak głupio dawał d***y!