  • 11. Data: 2005-06-14 05:27:59
    Temat: Re: Wesoła tworczosc URTiPu i łonabi prowajderzy
    Od: "Maciej Drwięga" <d...@c...tlen.pl>

    > Hm, ja tam wyczytałem że 10kPln to kosztuje WYDANIE certyfikatu,
    > czyli jak nie dostaniesz to bulisz tylko za szkolenie - jakieś 450pln.

    ale czy na pewno jest tak, ze szkolenie jest obowiazkowe ? posiadanie
    poswiadczenia bezpieczenstwa - ZTCW - nie zmusza Cie do robienia
    jakichkolwiek kursow... ale pracujac na danych klasyfikowanych jako
    "jakiestam" jestes obowiazany znac przepisy...

    pozdrawiam,
    Maciej

  • 12. Data: 2005-06-16 10:36:24
    Od: trzypiec <t...@a...com>

    futszaK wrote:

    http://nt.interia.pl/news?inf=635592

  • 13. Data: 2005-06-16 19:54:19
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <comnet@[nospam]cn.net.pl>

    Użytkownik "Wlochaty" <i...@W...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Janusz - Vahanara"
    > <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ale do takich dzialan to jeszcze daleka w naszym kraju droga...

    Mylisz sie. W czestochowie URTiP widze pod wierzowcem regularnie 2 razy w
    roku. Wiec wcale nie taka daleka. A moze juz namierzaja i sie szykuja ? A
    moze dobry sasiad co Cie nie lubi to doniesie ze kury przestaly sie niesc
    jak wystawiles antene. Jest mase takich powodow dla ktorych moga to
    sprawdzic i sprawdzaja.